We hebben hem gewoon gedaan! Deze hebben we 6 keer geweigerd in september, vond hem zelf eng....
Best imposant als je hem zo ziet
FireAndIce
Geplaatst: 30-10-11 00:17
Samen over de brug...wat liepen ze samen te klieren,haha! Voor het laatst met de 2 dikbillen op buitenrit...zal het erg missen! Veel geluk op je nieuwe adres Macje!!!
Akecheta
Geplaatst: 30-10-11 09:55
Wat balen zeg, Fireandice
Gisteren knappe Goofy weer eens gaan bewonderen. Wat een buffeltje
RozenhofAnne
Geplaatst: 30-10-11 16:14
De paardjes genieten vandaag van het mooie weer.....
__Amber__
Geplaatst: 30-10-11 17:25
Gisteren is onze nieuwe aanwinst: Carys of Finlaystables bij ons aangekomen. Na een zeer lange reis! (ongeveer 5 minuten ) Na een dag op stal, wat ze helemaal niks vond, mocht ze vandaag naar buiten. Samen met Gallyon staat ze in de bak, dit gaat erg goed. Resultaat:
Iedereen gefeliciteerd met de Goedgekeurde Hengsten Jammer van Boyan wij hier vinden hem helemaal geweldig En voor de rest natuurlijk een heleboel mooie tinkies gezien
Even een foto van mijn liefe Shadow in het middag zonnetje
stalnijmegen
vandaag mochten buddy en mac weer bij elkaar int land
uitslover
DianneM
Geplaatst: 31-10-11 18:17
mijn debiele bonte Fries x Arabier x Hackney x Tuiger kruissing op de keuring zaterdag (Dankjewel Angelique voor deze magnifieke foto!) Zelfs de spreekstalmeester zei dat het net een tuiger leek ben wel blij dat hij thuis toch wel een stukje minder gestressd is..
En waar we ons voorlopig maar weer lekker mee bezig gaan houden:
starjo
Geplaatst: 31-10-11 19:01
Gave foto's van Mac en Buddy,altijd mooi die mac met de hersft kleuren en weer lekker samen. Stoere Boyan, de vliegende fakier
Hier ons Bingetje op de HK afgelopen zaterdag, Hij kreeg deklicentie voor het leven , trots ben ik Met dank aan KMD voor de foto's Onderonsje In gelijke pas met de voorbrenger 6 voetjes van de vloer
hey cris begrijp da je beetje pissed bent ergens over maar dit is een foto topic en denk niet dat de mods blij met je berichtje zullen zijn
on topic dan weer
knappe mac en ome buddy weer samen een heel ander paard hoor dianne als je die 2 zo onder elkaar ziet haha , raar hoe ze soms anders kunnen zijn he. en bing met zijn mooie sprookjes manen
Wat een plaatjes komen er voorbij! mooie keuringsfoto's en prachtige grote veulens! wat groeien ze hard zeg! Ik heb gisteren SGW gehad. ik was 9e vande 22 deelnemers Voor een eerste wedstrijd zeer tevreden!
ringelberg
Geplaatst: 31-10-11 22:59
Jammer van Big Mac,ga je op zoek naar een ander paardje?
Boyan doet t goed onder t zadel
9de
Peb geschoren vanmiddag
ze kijkt zo tevreden
Resi_lover
Geplaatst: 31-10-11 23:29
Pebbel met een tevreden blik
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 31-10-11 23:40
Jaja, de leukste vlekken zitten onder je buik. Mijn clowntje