Gave foto's weer gezien en wat is Mac een reus zeg, . Kiara gisteren:
Barron
Geplaatst: 27-05-11 10:31
Maartje1012
Geplaatst: 27-05-11 11:08
Tolkien heeft mooie lange manen zeg!
stalnijmegen
Geplaatst: 27-05-11 11:20
tolkien zijn manen, wauwieeeeeeeee kiara schiet op, spannend
Ori en Kat blijven elkaar maar in de haren zitten, dus Ori gaat iets eerder dan gepland na de opfok ( let op kleine Loesje, die vrolijk meebokt)
Knappe Gipsy
frangelica
Geplaatst: 27-05-11 11:40
allemaal vooral toch wel Shathu als ik heel eerlijk ben die springt er voor mij echt uit. oki hier nog twee van mijn stinky winky ff volle rengalop over de zandvlakte....heerlijk zonder zadel in het zonnetje
aahhh mooie foto's zo tegen de zon in en mac is al groot en ori die niet meer met mams door 1 deur kan mooie geronimo ( heb een dochter van hem bij mij staan om te dekken momenteel )
ow tolkien phhh waarom is die nou niet nsvt goedgekeurd dan wist ik t wel hoor
mijn paardjes spelen verstoppertje
starjo
Geplaatst: 27-05-11 18:19
Jeetje wat zijn er alweer veel mooie foto's voorbij gekomen Tolkien is inderdaad mooi zeg , ik ben niet zo van de blauwe ogen ,maar bij hem vind ik ze erg mooi , Mac wordt grote jongen Gipsy vind ik ook al zo'n hele leuke merrie zeg Frangelica, schitterend paard en prachtige foto Kiara op springen Ook ergens Indy en Shathu gezien, die zijn ook om op te heerlijk stel Wilgje , als het gras twee kontjes hoog is
Plaats ik nog even de kids van Bing Ze zijn niet van mij , maar ben er wel erg trots op Lady Gaga vorige week , hier twee weken oud En ook leuk om even te vergelijken Quick vandaag , nu drie weken oud
off. A girl named Gipsy, maar ik gebruik dus lekker de afkorting.. falke heeft idd wel beetje zelfde kleurtje als loesje van kick knappe patrick, ook al zo een beer aant worden en leuke kids van bing en die van joella moet je zoeken tussen het gras
_Veer
Geplaatst: 27-05-11 23:17
Weer een heleboel knappe tinkers en veulentjes gezien, wat is dit toch een super leuk topic. Hele mooie foto's bij zonsondergang gezien en Shathu, wauw, wat een mooie tink! Falke heeft echt een geweldig kleurtje en Tolkien heeft manen om jaloers op te zijn! Verder mijn eigen tink Boyu en zijn pappa Ugo gezien en Neam het volle broertje van Boyu kwam ook nog langs scheuren, hele gave actie foto!