Is echt leuk Puck Vriendin werkt er en probeert de elfjes te verzamelen. Heb ik een keer gedaan, in een oversized trouwjurk tussen de lichtjes doorgebracht
Lucy_1
Geplaatst: 29-11-09 10:06
Goeiemorgen...
Gisteren druk dagje gehad.... Veulen erbij voor in de opfok... 's middags weg naar mijn zwager om te gaan eten in het restaurant van Herman de Blijker.... Heel de boel loopt dan in het honderd, altijd als wij weg zijn Maar ze hebben het hier op stal netjes opgelost...
Ben alleen brakjes nu... Vanmiddag nog Sint vieren... Pffff...
Lucy_1
Geplaatst: 29-11-09 10:07
Zie de berichten van bokt in hele kleine lettertjes.... En dat terwijl mijn pictogrammen e.d. op groot staan... Snap er niks van...
Eevee
Geplaatst: 29-11-09 10:24
Good Morning
Loïs erg bedankt voor de samenvatting altijd handig die samenvattingen.
Was alweer vroeg uit bed en dat voor de zondag.....ben druk aan het werk met de website van de hertoghoeve.....pfff wat een klus en ik snap er niet zoveel van, maar ja. Straks (als het droog blijft) naar buiten met Tinka en Megan. En natuurlijk weer ffies met mijn grote beer Milo knuffen Operatie van me oma was dus goed gegaan, ze is van de IC af en blijft nog vier dagen in het Ziekenhuis. Ze was alweer aardig bij de tijd met een paar bijdehante opmerkingen Tegen me tante zij ze: Wat ben je laat!! Hihi. Over vier dagen gaat ze naar een revalidatie afd in een verpleeghuis, dat wordt nog het lastigste deel voor iemand van bijna 92......maar ze heeft een groot doorzettingsvermogen, dus we houden moed!!! Zo ik ben me verhaal weer even kwijt ga nu weer verder puzzelen met de site.
Grit
Geplaatst: 29-11-09 10:33
Goedemorgen!!
Lies kan niet eens even rustig uit eten
Dat is wel pittig om op die leeftijd nog te moeten revalideren. Maar ze heeft in ieder geval nog praatjes.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 29-11-09 11:57
Goedemorgen!
Wat kan die van jou springen Desiree!
Valt me hier alles mee met de spierpijn, alleen m'n kaken, van die grijns die er niet meer af wil
mnkortleve
Geplaatst: 29-11-09 12:00
Goedemorgen.
_Rhiannon_ Cultuurshock.
Grit Zeker gaaf dat ze zoiets gemaakt hebben.
Resi_lover Bedankt he, wij hebben een Border Collie.
Lucy_1 Lekker uit eten geweest.
Eevee Sterkte voor je oma.
We hadden gisteren visite ging pas heel laat weg.
Ze komen zo een koe opereren dus ik ga maar gauw naar achteren waarschijnlijk moet ik ea vasthouden.
Heb even de samenvatting van Loïs gelezen en ben weer redelijk bij.
Nu even heel ego hoor! Zie mijn knappe paard!!
Dit was dus vrijdagavond en Bons deed het super! Op de laatste foto zie je de kantine al en iets verder stonden 2 klapdeuren open waar sint naar binnen moest. Ik moest Bons echt tegen houden anders was ie zo naar binnen gelopen. En al die gillende kinderen, het deed hem niks! Een echte......... (vul maar in)
Sorry, voor dit ego bericht!! Beetje druk. Het hele weekend verjaardag van Johan vieren.....
Chanel_
Geplaatst: 29-11-09 14:33
Goeie middag,
Gave foto's Leon en Denise . Het ziet er echt geweldig uit daar Chayenne met dr buikje, en denk even een arabier te zijn . Ze heeft echt zo'n lief hoofdje
Mirjam komt wel weer goed tussen jou en Bravour.
Puck, je profiel is gaaf geworden
Succes vandaag Petra met de wedstrijd
Desiree, je tink spring hoog
Lies, veulen in de opfok erbij en gisteren lekker uit eten geweest. Wat is er gebeurd?
Eevee, gelukkig is alles goed gegaan met de operatie van je oma. Alleen nu nog revalideren
Denise, spierpijn in je kaken
Mirjam, zo een koe opereren. Wat is er aan de hand met die koe?
Carola, leuke foto's van Bonch als sint paard Super dat hij zo braaf was
Eevee
Geplaatst: 29-11-09 14:48
En is de operatie inmiddels gebeurt Mirjam???? Wat moest er gebeuren met de koe??
Knappe Boncho wat een superras.....
Heb net een buitenrit gemaakt (in de miezer regen) en het was super!! Heerlijk om na een week weer op Tinka te zitten.......ze kwam alleen wel weer als een zwarte tinker uit het land Ze had een paar extra vlekken, die kreeg ik er echt niet af...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 29-11-09 15:11
Net m'n ouders op visite gehad, hun badkamer wordt gerenoveerd, dus ze hebben de was even hier gebracht.
Eevee lekker buiten gereden.
Ga nog even m'n eigen was doen en dan straks naar Gaap.
Grit
Geplaatst: 29-11-09 15:17
Denise druk met de was En zit de glimlach er nog?
Wat leuk Carola, dat Boncho het zo braaf deed!! Zal de Sint ook heel blij mee zijn geweest .
Eefje's paard ineens allemaal extra vlekken
Vanmorgen ook een ritje gemaakt. Ik had verwacht dat ze druk zouden zijn door het weer. Maar ze waren erg braaf Carlo is nu naar de boekpresentatie en ik heb me weer onttrokken aan deze sociale verplichting. Zijn ze al wel gewend van mij. Ga zo naar buiten met de witte ragebol, kan die ook uitwaaien.
Denise, druk met de was. en straks lekker bij Gaap kijken
Grit,ook lekkere gereden vandaag Zo nog lekker met spook wandelen.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 29-11-09 15:37
Zo was is weg. Nog even een kop koffie en zo naar Gaap.
Wat leuk dat Boncho zo braaf was, zie hem al gaan, goh das gezellig hier binnen
Grit ook lekker gereden.
mnkortleve
Geplaatst: 29-11-09 15:51
Boncho Leuk Bons als paard van sinterklaas. Had je zelf geen pietenpak?
Eevee Lekker gereden.
Grit Brave paardjes. Heeft zich onttrokken aan haar sociale verplichting.
De koe heeft een lepmaagoperatie ondergaan. Ik dacht dat het via een kijkoperatie zou gaan dan gaat het met stokken en pennen die er in gestoken worden, maar ze is opengesneden en hij heeft de maag met zijn hand goed gelegen en vast genaaid. Of ze het gaat halen is een twijfel geval er zat nl nog meer niet lekker in haar lichaam, darmen zaten verstopd en de galblaas was vergroot. Ze heeft een paardendeken omgekregen om de wond schoon te houden.
Bonny is vandaag 200 dagen drachtig.
Grit
Geplaatst: 29-11-09 16:16
Wat balen dat het nodig was Mirjam, hopen dat ze het gaat redden.
Zo, Spoeky is nat, modderig en stinkt. Die mag even niet op de bank . Ik wel, heb nog afleveringen van GTST te bekijken
Lees nog steeds alles netjes bij hoor! En de samenvattingen werken ook erg goed! Ga dr weer vandoor, druk, druk, druk Fijne dag allemaal!!!!! En sorry voor het verwaarlozen!
ringelberg
Geplaatst: 29-11-09 16:59
Smiddags
Ik zag een moddervette Denise met een moddervette grijns
Leon,ik heb een hoop gemist de laatste tijd,maar moet je weg daar dan?In dat geval snap ik dat je de omgeving gaat missen,ik heb nu nog steeds heimwee van ons weekendje.
Nou hier eindelijk aan het zitten vanaf vanmorgen vroeg.
Whis staat heerlijk te doezelen op stal. Die had er vandaag geen zin in. Was bere sterk en wilde niet stelling nemen. Die dacht jullie zoeken het maar uit whahahah Maar ondanks dat hadden sas en Whis 180 en 177 punten dus 1x winst En zoals altijd ben ik mega trots op de twee. Geen foto's want dat ging daar niet in de binnenbak