MamaMiesje schreef:Ja...en om nou steeds tegen jouw hoofd aan te kijken...is ook weer zo wat....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Lowara schreef:Her ook weer thuis!
pfff man.. wat ben ik moe zeg
3 dagen Leusden waren echt onwijs gaaf, maar zooooo vermoeiend
Hier flink punten en prijzen gereden, erg trots op Lowara
dressuur 4 punten erbij, dus stand is nu L2+9. 2X 2de prijs daarmee
springen 80 cm 2X 1e prijs, vooral vandaag erg spannend met al die barrage ruiters en dat ik m'n tijd eerst niet wist
cross was ook super! 1e dag nog een weigering, maar vandaag helemaal foutloos! snap alleen het systeem/afstanden schatten in combinatie met zo'n stopwatch nog niet geheel, dus was veuls te snel
wel supergezellig gehad, ga zo slapen, en typ de rest morgen wel!
Huh? Wij deden beide L2 ? Waren het aparte groepjes oid? (want ik was 2e en 1e in L2)
4 punten zijn wel veel, super, wat waren je punten?
@Whis, thanks voor foto!
Ik zie dat ik mn sporen er ff flink inzette hier haha, kwam niet helemaal goed uit dus ff dat pinnetje bij
Lowara schreef:ach.. gisteren was het even zuur omdat ze overkruisd ging in de galop 5 meter voor ik haar terug wilde pakken. dat was die 179. was ze wel goed doorgegaan, had ik winst gehad. ( maar ja.. daar liep ik van de week ook tegenaan in de training natuurlijk)
vandaag ene ring stond ik wel achter het commentaar en de punten van de 178. had 5jes, maar ook 7éns
al met al wel onwijs tevreden, ga toch voor eind september niet over naar de M1, ongeacht het aantal winstpunten wat ik nog ga rijden.
doe mee met de dressuur competitie, dus ondertussen promoveren is niet handig dan
En heb nog Zuidwolde, Leusden en Lunteren als Tinkerconcoursen om met Lowara die laatste punt bij elkaar te sprokkelen
maaarre.. ik zou morgen zeker gaan starten in de L2!
je was echt mooi ontspannen vandaag!
Lady1969 schreef:Sappos schreef:Hallo ik breek hier heel even in..
Heeft iemand misschien meer foto's van deze combinatie?
[img]http://lh5.ggpht.com/_yiGODABboZc/S_gnhi--3_I/AAAAAAAAAxs/0w-m4Gh1qrE/IMG_7343.jpg/img]
Is nl een stalgenootje van mij waaraan ik 3 maanden geleden beloofd heb foto's te maken op de Tinkerdag maar ik heb de dag ervoor een ongeluk gehad waarbij ik mijn pols heb gebroken en ik kon er dus niet bij zijn. Zou heel cool zijn als er alsnog wat foto's van haar zijn gemaakt.
Dankjewel alvast!
Moet je Brenda ff mailen die heeft deze foto ook gemaakt
Heet op Bokt ook berendje, die heeft er vast meer!!
Girassol schreef:Dat zou mooi uitkomen, maar ik ga toch maar morgen. Ik heb een geïrriteerd oog en ik probeerde net of ik m'n lenzen al in kan, maar helaasDus als ik het vandaag even laat rusten dan kan ik morgen gewoon met lenzen in naar Leusden om foto's te maken (hoop ik)
Rijd je morgen ook mee of alleen vandaag?
Zoefff schreef:foto'!! jaaa ben ook erg nieuwsgierig!! ik had zelf namelijk niemand met een foto toestel dus moet het van jullie hebben! mel die van jou heb ik volgens mij al via amber!
Zoefff schreef:Girassol schreef:Dat zou mooi uitkomen, maar ik ga toch maar morgen. Ik heb een geïrriteerd oog en ik probeerde net of ik m'n lenzen al in kan, maar helaasDus als ik het vandaag even laat rusten dan kan ik morgen gewoon met lenzen in naar Leusden om foto's te maken (hoop ik)
Rijd je morgen ook mee of alleen vandaag?
morgen ben ik er met hindernisbaan en barrelrace!
Succes met je lenzen!
kan hem niet meer verwijderen, zag dat mel al gereageerd had
Lowara schreef:ach.. gisteren was het even zuur omdat ze overkruisd ging in de galop 5 meter voor ik haar terug wilde pakken. dat was die 179. was ze wel goed doorgegaan, had ik winst gehad. ( maar ja.. daar liep ik van de week ook tegenaan in de training natuurlijk)
vandaag ene ring stond ik wel achter het commentaar en de punten van de 178. had 5jes, maar ook 7éns
al met al wel onwijs tevreden, ga toch voor eind september niet over naar de M1, ongeacht het aantal winstpunten wat ik nog ga rijden.
doe mee met de dressuur competitie, dus ondertussen promoveren is niet handig dan
En heb nog Zuidwolde, Leusden en Lunteren als Tinkerconcoursen om met Lowara die laatste punt bij elkaar te sprokkelen
maaarre.. ik zou morgen zeker gaan starten in de L2!
je was echt mooi ontspannen vandaag!