Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vandaag staat me 6.2 km te wachten. 

Nou dat snap ik echt niet, als toelichting : Je levert alles in maar het is mager. En je moet nog dingen van vorig jaar inhalen. Zeggen ze dan nu? Bij mijn intake zeiden ze dat het goed zat wbt vorig jaar. En nu is ineens niet meer zo? Ik heb het gelukkig op papier. Maar hier word ik echt gek van. Ik doe echt mn best, maar hun vinden het niet goed genoeg blijkbaar. Ben benieuwd of ik dan dit jaar wel ga halen, heb er iig weinig vertrouwen in.. 

pfff voel me zo vies en ik ben gelijk zwaar depri, ik wil zo graag zwanger worden. Maar ja hoe meer je erop focust hoe minder het lukt toch. Maandag dan maar weer bloed prikken en dan met 10 dagen een follikel meting. Mich mag zijn zooitje woensdag inleveren om te kijken of dat goed genoeg is. Arme man hij zit er niet echt op te wachten om dat te doen, maar ja moet maar even. Ik word al bijna 35 dus ik wil er toch wel wat vaart achter zetten. Mijn andere kinderen zijn ok via het ziekenhuis "gemaakt" omdat mijn ex onvruchtbaar was (dat compenseerde die wel met zijn gedrag) maar omdat ik dus zoveel hormomen heb gespoten, heb ik nu waarschijnlijk te weinig eicellen om spontaan zwanger te worden. Ach we zien het wel weer, maar heb dus een lekkere baaldag en heeeeel veel buikpijn (vind mezelf dan ook zeer zielig nu
)