Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SuperRoos schreef:ellepel, het was idd het verhaal van teveel jodium wat niet goed schijnt te zijn..
peelie, mara ziet er goed uit voor haar doen zeg!
marit, spannend vanavond!
Fiek gaat super hier, begint goed af te vallen..
Staat nu op vitaminen en omega 3,6,9 olie van de groene os en heeft weer energie voor 10, wil lekker rennen, kijkt fris uit zijn ogen.. Ik krijg mijn paardje weer een beetje terug!
Peelie schreef:Mara heeft ook omega gehad, maar ik had niet het idee dat ze er anders van werd...
singasong schreef:Ellepel: is beter dat je zeewier als kuur geeft, vanwege het zoutgehalte.
ellepel schreef:singasong schreef:Ellepel: is beter dat je zeewier als kuur geeft, vanwege het zoutgehalte.
nou dat zout is niet zo erg toch?,volgens mij is dat juist heel gezond.( zout helpt het lichaam te zuiveren he)
maar de jodium die er in zit kan op de schildklier inwerken..kan,maar dat hoeft dus niet.
ik heb het toen gegeven toen ap zo vreselijk dik was en hij is daarna wel flink afgevallen.
geerke:
weet jij ergens info te staan dan over die insulinereceptoren?
superroos:
ik ben zelf iemand die hier op bokt altijd zegt dat je met zewier moet uitkijken dat je het niet te lang geeft,juist vanwege de jodium.
als dit op is stop ik er weer mee hoor,ik was benieuwd wat het zou doen nu ik het een paar jaar niet gebruikt had.
jolin schreef:Zo zeg en is dat lang geleden?