Gekke beesten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gekke beesten! 

maar wel te doen nog. Aangezien Jessie nog steeds spekkies kwijt moet raken én weer in conditie moet komen, en hetzelfde eigenlijk ook voor mij geld

Dat rare ding voor me neus he, das me broer
(naja oke half broer)

Die vertikte het gewoon om een stap harder te doen dan nodig was

moet ik eigenlijk ook niet op Bokt zeggen, want dan krijg ik met de

maar hij is echt prachtig! In het echt ook, echt zo heerlijk brutaal, je word erg vrolijk van zo een huppelend beestje in de wei!
Leon en maya weekend strand
Sita ook nog meegeweest
lekker gezwommen met snow en dus geluk gehad met weer
en leon geconcentreerd op Amy
en aman en snow hadden elkaar ook weer gevonden
klinkt als een super geslaagd weekend
maar zo snel als het kwam zo snel was t ook weer over maar hier en daar wel straten volgelopen
Teuntje nu toch vrijwaarding!! en nu weer beetje concentratie voor tekenen
en Poirot is ook zo LEUKKK 
maar rest wel gelukkig!!
whahaha zie het al voor me
je moet ook wel aansingelen
(zeker met detangler
)
Sita de zuiplap
voortenten kapot en opvang in huis maar 's avonds gelukkig alles weer voorbij
balen voor die mensen zo op de camping ...
zelf iets van jou gehaald --> moesten we bij hond van mijn zus vroeger ook doen als ze weekendje weg was gewoon vest ofzo erbij leggen anders sliep en at ie bijna niet
, maar onze tuin is wel vogelvriendelijk ingericht
de voersilo gaat eormHARD!! in 4 dagen LEEG
de paar musjes die er nog zijn komen wel bij ons in de tuin
maar zijn er maar een stuk of 4
.
) en zie ook vel roofvogels in de weilanden maar welke
en vleermuisjes vliegen hier ook om het huis 's avonds
wel hele mooie foto 
heb een beetje met der in longeerbak gespeeld
en toen lekker afgespoeld en ff manen gewassen ze was lekker midden in de stront gaan liggen met der manen dus dat groene mocht er wel ff uit 
ze komen alweer tot der knie
en voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden afgesneden tot begin van voorbeen ... (groeide der voorpluk of bovenkant staart maar zo snel
)
Inderdaad jammer dat het op de benodigde plekken niet zo heel hard groeit.. Bonita heeft ook een dunnig voorplukkie vergeleken met de rest.. Maar bij haar worden de manen zowiezo niet zo heel lang..
En ooievaars over jullie huis? Zeker weten dat je niks wilt delen?
Bij ons heeft er ooit eens een hele tijd op de schoorsteen gezeten. Nou, 3 maanden later werd ik geboren 
Ga zo Mien ophalen en dan weer naar strand. Heb nog een stel antieke werkschoenen opgeduikeld
Mijn vorige twee zijn immers nog steeds zeikesnat

Zo lievvv
Mooi getekend ook
En troost je Berdien : Die veulens van / bij mij deden ook zelden wat. Soms eens een sprintje trekken, maar bokken of rare sprongen, niet echt... 
je zet wel ff linkje hier neer he 
En de poezels waren nog buiten
poezel drie kwam toen het even droog was ook zeik- en zeiknat en oh zo verontwaardigd binnenstuiven 
veulens hebt Maya
Als je weer eens in de buurt bent kom je weer een keertje buurten he? Jes loopt weer oké, dus dan laten we de huifkar staan
en doen we een ouderwets ritje onder het zadel

Ik denk dat ik wel weer met een geruster hart weer wat opdrachtjes kan doen