[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:13

Clown Gekke beesten!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:15

hihi, gezellig een duifje als huisdier leon Tong uitsteken

Hier ook niet veel mussen dit jaar,
wel veel duiven zit iemand hier met een duiventil dus kan ook niet anders Tong uitsteken

Voor de rest niet erg veel bijzonders!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:20

Wij hebben iets van vijf jaar lang een postduif gehad, die kwam elke dag aanwippen voor een hapje. En een duif die zo tam was dat hij op je arm kwam zitten Lovers

Ik rijd met dit weer altijd 's ochtends of 's avonds. Gisteren dan toevallig 's middags, wat maar goed ook was gezien de weersontwikkelingen Nagelbijten / Gniffelen
Is warm Ja maar wel te doen nog. Aangezien Jessie nog steeds spekkies kwijt moet raken én weer in conditie moet komen, en hetzelfde eigenlijk ook voor mij geld Huilen van het lachen
moet ook weer gaan hardlopen, maar met dit weer.. of het regent, of het is snikheet. Beide vind ik geen hardloopweer Huilen van het lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:22

Fotobommetje, van een 1e premie smurf!

Ik ben niet gek, ik ben een veulen Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ieeuw vliegen!
Afbeelding

Afbeelding

Yo peepz, ik mot jullie wat vertelle Lachen Dat rare ding voor me neus he, das me broer Haha! (naja oke half broer)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is hij niet geweldig,
elke dag krijgen we weer een nieuwe show van hem!
Soms weet hij van gekkegeid niet wat hij moet doen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:24

Hij is zo knap Lovers

Doet hij dat uit zichzelf? Wow!
Ik vind dat altijd zo frappant, iedereen heeft vliegende en springende veulenfoto's, en ik heb.. staande, etende en slapende foto's van Flynn Huilen van het lachen Die vertikte het gewoon om een stap harder te doen dan nodig was ROFL ROFL ROFL

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:24

Wat een waanzinnige mooie fotoos Pling Pling

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:26

elke dag weer, uit zichzelf inderdaad!
Helemaal uit ze dak gaat hij, zo een 10 keer per dag Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:30

Knap ding is het toch he! Lovers

Amy, en ik, wij vallen wel dood neer geloof ik als we nu gaan rijden.. Huilen van het lachen
Gister vond ik het ook bloedje heet.. Ineens kwam de zon dr weer door en schoot de temp. omhoog. Maar goed, toen waren we al bezig en dan rijden we even door.. Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:31

hier is het ook bloedheet,

vanochtend even gereden maar niet veel gedaan, lekker rustig aan. Morgen kijk ik wel even wat ik doe, waarschijnlijk ook lekker rustig aan!

Lord stappen we zo en zo alleen, dus dat moet lukken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:50

Afbeelding

Dit zat vanmorgen bij ons in de tuin.. Tong uitsteken

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:54

heule mooie foto siet!
Eng diertje, dat wel Tong uitsteken

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:54

Lekker beesie Sita!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:55

Oh die zijn lief Lovers

Ga morgen denk ik zwemmen, waarschijnlijk daarvoor nog even trainen. Aankomend weekend weer les, en heb al een week niet getraind Bloos! moet ik eigenlijk ook niet op Bokt zeggen, want dan krijg ik met de Whoosh! Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:00

Deze was gelukkig maar een kleintje.. Tong uitsteken
In de winkel zat laatst een hele grote vast. Brr.. Eng geluid dat ie steeds maakte..

Van de week ga ik naar de vlindertuin.. Statiefje mee en ik vermaak me wel.. Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:05

Oeh leuk! Paps en ik gaan binnen kort naar de dierentuin, Noorder Dierenpark in Emmen. Even mijn nieuwe lensje uitproberen.
Oh ja, mijn eerste echte UK topic Nagelbijten / Gniffelen
[UK] [FOTO] I spy...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:23

hihi een koptertje in de tuin van Siet Haha!

Gaaf veulentje Annique!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:37

leuke veulen foto's zeg, Wat een heerlijk spring ding.

Hier genoeg vogels, met de weerribben en wieden in de achtertuin. oa ooievaar, mussen, merels, vinken, putters, buizerd's, torenvalkjes, kikkedieven en nog veel meer.

Ik ben net even thuis geweest. Sem mist mij heel erg. Ze had een broek en een shirt uit mijn kast gehaald, mee naar beneden genomen en in haar mand gelegd. Ze was erbij in gaan liggen slapen. Rare hond, maar wel zo schattig.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:44

aaaah lieve sem!

Dank je wel dianne, het is het half broertje van pallieter dus ben bevooroordeeld Haha! maar hij is echt prachtig! In het echt ook, echt zo heerlijk brutaal, je word erg vrolijk van zo een huppelend beestje in de wei!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:54

TK leuke foto's lekker met paardje bezig met beleren !

Dromen Leon en maya weekend strand Cool Sita ook nog meegeweest Dromen lekker gezwommen met snow en dus geluk gehad met weer OK dan! Heerlijke foto's op strand Rock-on, dudes! en leon geconcentreerd op Amy Cool en aman en snow hadden elkaar ook weer gevonden Lovers klinkt als een super geslaagd weekend Dromen

Gister heeft het hier idd ook wel gehoosd Ziek maar zo snel als het kwam zo snel was t ook weer over maar hier en daar wel straten volgelopen Bloos!

Hyper! Teuntje nu toch vrijwaarding!! en nu weer beetje concentratie voor tekenen Sigaar
haha ja nu wel uitgebuikt Haha!

Grr gezellig gehad op keuring dus en droog gehouden OK dan!

Annique GEFELICITEERD met alle paardje geslaagde dag Haha! Cool en Poirot is ook zo LEUKKK *LOL*
jammer dagkampioen dus net niet meer droog Scheve mond maar rest wel gelukkig!!
Huilen van het lachen whahaha zie het al voor me Nagelbijten / Gniffelen je moet ook wel aansingelen Rolleyes (zeker met detangler Nagelbijten / Gniffelen)
Geweldige foto's ook nog van poirot Rock-on, dudes!

Peetorlan heerlijk genoten aan strand super Dromen Cool

Berdien lekker gereden met ijslander meegejogd Dromen

Clown Sita de zuiplap

Janet Bloos! voortenten kapot en opvang in huis maar 's avonds gelukkig alles weer voorbij Ach gut balen voor die mensen zo op de camping ...
sem mist je Ach gut zelf iets van jou gehaald --> moesten we bij hond van mijn zus vroeger ook doen als ze weekendje weg was gewoon vest ofzo erbij leggen anders sliep en at ie bijna niet Ach gut

Hier ook niet veel mussen , maar onze tuin is wel vogelvriendelijk ingericht *LOL* de voersilo gaat eormHARD!! in 4 dagen LEEG Wow! de paar musjes die er nog zijn komen wel bij ons in de tuin Haha! maar zijn er maar een stuk of 4 Ach gut.
Verder veel mezen, vinkjes, boomklevertjes en groenlingen komen er ook steeds meer. Verder idd hier ook VEEL zwaluwen (op stal een hele invasie in de nok van stal Haha! ) en zie ook vel roofvogels in de weilanden maar welke Verward en vleermuisjes vliegen hier ook om het huis 's avonds Dromen
Ooievaar pas 1tje hier gezien maar dat was echt voor t 1st hier dus vond het wel bijzonder maar weet dat ze op sommige plekken in Nederland steeds veelvuldiger voorkomen wel gaaf Cool

Sita wat zien libellen er toch maf uit van dichtbij Nagelbijten / Gniffelen wel hele mooie foto Ja

Hier ook niet veel rijden met dit benauwde weer Misselijk heb een beetje met der in longeerbak gespeeld Lovers en toen lekker afgespoeld en ff manen gewassen ze was lekker midden in de stront gaan liggen met der manen dus dat groene mocht er wel ff uit Nagelbijten / Gniffelen
Manen worden trouwens alweer veel te lang Bloos! ze komen alweer tot der knie Rolleyes en voor mijn gevoel nog niet zo heel lang geleden afgesneden tot begin van voorbeen ... (groeide der voorpluk of bovenkant staart maar zo snel Nagelbijten / Gniffelen )

Nu ff topicjes kijken Cool

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:11

ahh arme Sem...

Mooie foto's in je UK topic Berdien!! Mooie droppen op de foto!

Zonde Grid Haha! Inderdaad jammer dat het op de benodigde plekken niet zo heel hard groeit.. Bonita heeft ook een dunnig voorplukkie vergeleken met de rest.. Maar bij haar worden de manen zowiezo niet zo heel lang..

Nog effies en ik heb ook weer een UK topicje.. Mijn tekening is bijna klaar, nog even wat finishing touch Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:14

Gave foto Siet van de libelle Ja En ooievaars over jullie huis? Zeker weten dat je niks wilt delen? Huilen van het lachen Clown Bij ons heeft er ooit eens een hele tijd op de schoorsteen gezeten. Nou, 3 maanden later werd ik geboren Huilen van het lachen

Heb daarnet Dewi gereden. Ik vond het eigenlijk precies lekker : maar, dan moet het wel echt in de wind zijn, uit de wind is ook echt Ziek Ga zo Mien ophalen en dan weer naar strand. Heb nog een stel antieke werkschoenen opgeduikeld Clown Mijn vorige twee zijn immers nog steeds zeikesnat Clown Haha!

Onwijs gave foto's weer Annique Ja Zo lievvv Lachen Mooi getekend ook Ja En troost je Berdien : Die veulens van / bij mij deden ook zelden wat. Soms eens een sprintje trekken, maar bokken of rare sprongen, niet echt... Clown

Beetje maf verhaal Janet, maar ergens wel lief Clown Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:14

Ben benieuwd naar tekening Sigaar Cool je zet wel ff linkje hier neer he Knipoog

en maya alweer naar het strand Dromen
Laatst bijgewerkt door grid op 27-07-08 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:25

Druppels genoeg, na die hoosbuien gisteren. Op de stoep stond op een gegeven moment zo'n 3 cm water Nagelbijten / Gniffelen En de poezels waren nog buiten Bloos! ROFL ROFL poezel drie kwam toen het even droog was ook zeik- en zeiknat en oh zo verontwaardigd binnenstuiven Huilen van het lachen

Ah gosh, arme Sem Nagelbijten / Gniffelen Ach gut

Fijn dat jij ook van die suffe Knipoog veulens hebt Maya *LOL* Als je weer eens in de buurt bent kom je weer een keertje buurten he? Jes loopt weer oké, dus dan laten we de huifkar staan Clown en doen we een ouderwets ritje onder het zadel Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:27

maya lekker gereden.

berdien, gelukkig loopt Jessie weer goed.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:32

Tekeningetje is klaar Knipoog Ik denk dat ik wel weer met een geruster hart weer wat opdrachtjes kan doen Bloos

Afbeelding