Leon, je weet toch dat de tinkermatch in Drunen, altijd door Ad van Bladel georganiseert worden? Hij is 2 weken overleden. Hij was pas 30, hij had kanker, echt sneu voor hem. 10 jaar eerder een duikongeluk gehad waardoor die zn rug brak en niet meer kon lopen, en nu dit
hallo allemaal! Maya: Ik heb nog wel een paar handschoenen over hoor, ook nog wel 3 paar. Als het droog blijft kunnen we wel een ritje maken! Heb er veel zin in dat je komt!
Het is vandaag best koud zeg, van die vieze regenkou.
Ziggy is nooit ziek geweest. Dundee is heel erg ziek geweest, was echt het randje. Hij is er weer helemaal boven op gekomen, gelukkig maar!
Janet, tenzij het echt noodweer is, gaan wij gewoon mennen hoor Daar kom ik speciaal voor langs Heb m'n paardenwinterjas mee, m'n werkschoenen en m'n ouwe goed
Leuk Janet en Maya, geniet ervan! Enne... foto's ja!
Ik heb vandaag lekker gewerkt, ben erg moe, maar voldaan. Nu lekker van m'n avondje genieten, net paardjes gevoerd, daar kan ik ook al van genieten dan!
Fijn Leon dat je gesprek goed ging, we duimen allemaal voor je woensdag!
Vandaag nog even wat foto's gemaakt van Indezz. Bak is erg modderig maar wel fijn dat ze nog even naar buiten kunnen. Bedoeling is dat ze naar achterste paddock gaan alleen gooi ik ze eerst alle drie samen en dan maak ik achter open anders moet ik 2 x door de modder.
maya heb net het weer even gekeken, en het wordt een mooie dag woensdag. af en toen de zon, windkracht 2-3 en een beetje fris. Gaat een gezllig dagje worden.