Wat leuk om Chloë hier langs te zien komen, ik wist niet dat haar naam veranderd was. Ik heb haar gefokt en bij mij heette ze Arwen.
Nog twee foto's van haar moeder Meagan van Stal Saenegheest.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-06-16 17:56
Stoer paard met een schone poep vrije staart. Hier gaat maanden en maanden oefenen aan vooraf maar het is gelukt. Een gewassen staart, ok heeft ruim een uur geduurd maar stressvrij en zonder angst gelukt.
Zijn waterslang trauma zat heel erg diep. Ben met een droge spons en een emmer met water begonnen en steeds een stapje verder. Water bijvullen en voeten "per ongeluk" raken met de slang als hij stond te eten. Maar met succes.
is dat echt een tinker kwaal dat geschijt tegen de schone staart aan haha paddy tilt hem ook net niet hoog genoeg op,
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-06-16 21:16
In dit geval heeft hij heel zware diarree gehad (en koliek en spierbevangen) dankzij een illegale bezoeker op stal . Die heeft hem volgepropt met brood en brok en hooihok helemaal opengezet. Twee dagen daarvoor was meneer zelf alvast in propvolle wei gaan staan en in een nacht 5 dagen gras opgegeten met zijn tween. Dat had geresulteerd in zware schijt en een gore staart. Daarvoor was ie wel wat smoezelig maar niet smerig.
Heeft iemand misschien foto's van The Business AKA The Boss of afstammelingen ervan?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 10-06-16 16:04
Geen directe afstamming maar oude tinker is er wel via DNA familie van gevonden. Moet dan wel oudere familie zijn Een oudere hier was hij echt heel ziek
En twee hoofdfotos
Oudere fotos waarin hij goed in conditie is staan op de gewone pc. Die plaats ik nog wel een keer maar niet vandaag.
ik vind bijzonder weinig van hem....graag even een paar linkjes? dan kan ik misschien verder komen.
chimello
Geplaatst: 10-06-16 22:44
The Roadsweeper (zwart bont) is de vader van The Boss (zwart bont) die de vader is van The Business (silverdapple) die ook weer the Boss genoemd wordt. Lekker onduidelijk I know.
The Business
The Boss
Roadsweeper
Vader van the Roadsweeper is the Coal Horse Dit zou hem moeten zijn (maar ik heb deze foto ook maar via via gekregen dus zeker ben ik niet )
Guess heeft hem ook in z'n stamboom namelijk, heb deze foto's via via gekregen.
ja dat is The Business / The Boss / The Chocolate Palomino stallion, wij in Nederland kennen hem gewoon als The Boss voornl. Hij heeft ook n poosje in Nederland gestaan.
Ik ben met de toenmalige houdster ook meegeweest naar de keuring.
onley
Geplaatst: 12-06-16 14:10
Jill nog eens vandaag wedstrijd gehad 186 punten was tevreden.
We doen het toch maar steeds weer tussen de warmbloedjes
Wie was die bokker die naar me toe kwam Zelf ook met een tinker aanwezig.