Dankjewel Draaakje! Ik heb m net even ingevet en pfff... Bij wijze van spreken een halve pot leercrème leeg, zoveel heeft het leer opgezogen. Volgens mij was t heel erg aan wat leercrème toe.
Doorbraak bij Pippin eindelijk! Kwartje is gevallen kon vanavond achter hem lopen met lange lijnen. Zelfs in draf vond ie wel raar dat gestamp achter hem . Stilstaan gaat de ene keer wel goed en de andere keer draait ie zich om. Dus daar gaan we mee bezig. Merk wel dat ie door zijn vacht snel moe ik en flink moet pompen. Dus heel snel dekens bij elkaar sprokkelen en scheren met die hap. Stuiter nog na ben zo trots!
Zo, ik ben weer bij. Ik heb het erg druk gehad -heb- maar ik ben weer bij.
Wauw, super Mira! Brave Pippin. Ik had je Topic gelezen, gave riem!
Vrijdag op zaterdag met een hele goede vriendin gelogeerd. Zaterdag met haar en mn zus naar Equiday geweest. Maandag tot woensdag weer een logé gehad. Vandaag Fotoshoot gedaan voor Maudi. Zaterdag ga ik hele dag naar een vriendin met 2 pony's. 1 waar ze te klein voor zijn maar waar ik nog op pas. Ze schijnt wat beweging te missen. Waarschijnlijk neem ik ook dan mn Camera mee.
Met King is alles goed. Dinsdag heb ik gereden in de stromende regen. Geen succes dus... Ik kwam thuis als een verzopen katje. Die avond na heel veel jaren weer es naar de bios geweest. We zijn naar Pijnstillers geweest. Prachtige film!
Nou ik en mijn pa zijn 6 weken de pineut. Mijn moeder heeft jaren knieproblemen en gisteren zijn er rontgenfoto's gemaakt. Waren 2 opties; kunstknie of proberen mer 6 weken niet bewegen, of de knie dan kan rusten. Dus mijn moeder heeft nu dr been van enkel tm heup in het gips en kan 6 weken niks. Niet leuk voor mijn moeder maar ook niet voor mij en mijn pa. "Gelukkig" zijn we dat nu ondertussen wel gewend.. Die 6 weken is wel een keer een half jaar geweest
Sterkte voor je moeder Hannah! En voor jullie natuurlijk ook met alles opvangen. Hopelijk hoeft ze zo niet geopereerd te worden!! Dat is die zes weken investering zeker waard!
Naomi ik ben benieuwd naar je foto's. Wordt mooi weer zaterdag!
jorretje
Geplaatst: 17-10-14 10:42
Oei, ik hoop dat die 6 weken immobilisatie werken! Lijkt mij verschrikkelijk om ineens zo beperkt te worden in je doen en laten. Sterkte voor je mams! (en ook voor jou omdat je nu dubbel zo hard moet lopen )
Fijn Selda, dat Pip t zo goed doet!
Leuk die beugel-riem!
Naomi_King
Geplaatst: 17-10-14 11:22
Sterkte voor je moeder en natuurlijk ook voor jou Hannah!
Voor de nieuwsgierigen onder ons : Hier wat foto's van gisteren.
Sterkte voor je moeder, dan zijn 6 weken erg lang!
Ah, leuke foto's Naomi!
Super dat het goedgekeurd is Chimello!
Wat een lekker weertje is het hier. Op het werk was het weer rennen vliegen springen, dus heb de paarden op mijn gemak gedaan, lekker met Izzy geknuffeld en Khaleesi geborsteld en een nieuwe vlecht gemaakt. (haar voorpluk komt steeds in haar ogen waardoor deze een beetje tranen, nu vlecht ik ze mee naar achter in een hengstenvlecht)
Straks lekker wraps maken en dan met mn benen omhoog op onze heerlijke bank Morgen nog werken en dan weekeind
Ik zit nog altijd met mijn handen in mijn haar of ik wel zou sparen voor een tinker... Dat rot mok laat me toch steeds twijfelen omdat ik weet hoe verschrikkelijk jeuk is.
Is het makkelijk bij te houden dan? Ik verzorg nu een paard met zomereczeem en ik vind het zo verschrikkelijk om te zien hoe veel jeuk ze heeft en haar overal aan zie krabben.
Tsja 6 weken is lang.. Helemaal met stage en school erbij... Maar het is wel eens een half jaar geweest dus ben wel wat gewend, leuk en makkelijk blijft het natuurlijk nooit.. Leuk is anders