Jenn, er staan 4 foto's van Pride in het album op FB.
Baily12
Geplaatst: 10-06-13 21:35
Me eerste keer meedoen zit erop en ik vond het geweldig! Super gezellige mensen allemaal erg leuk om me mede tinkerliefhebbers te zien Was erg tevreden met me punten en over me beesie, voor beide onze 1e keer starten 196 & 203 in de B Ga me maar inschrijven voor september en misschien nog een pas de deux erbij Tot in september!
Haha tijdens de TD zelf hoorde ik ook al de opmerking dat ze vooraf niet wisten wat ze moesten verwachten, maar de dagen zelf enorm leuk waren...
Maar ja, wij (tinkervolk) zijn natuurlijk ook enorm leuk... Ook mijn bijrijdster begon er weer over, hoe bijzonder het was wat voor sfeer er op onze wedstrijden is en hoe enorm betrokken iedereen is. Het is echt een bijeenkomen van vriendjes en vriendinnetjes met een warm welkom voor nieuwe mensen.
Ja uiteindelijk heeft Erik-van-Carolina (niet te verwarren met Erik-van-Cynthia ), de eigenaar nogmaals aangesproken en die kwam ff gauw van zn paard af en heeft samen met Erik de caravan even naar voren geschoven. Toen konden we weg
ahh wat zou ik daar ook graag heengaan.. helaas is het vervoer altijd een probleem! maar omg! wat een mooie fotos!!
TurboTinker
Geplaatst: 10-06-13 22:42
Samenwerking!:D
Zaterdag was er ook iemand die niet weg kon komen met de trailer (stond nogal strak) en 4 mensen die begonnen te banketstaaf, mensje helemaal de kluts kwijt. Even rust en nadenken en je bent zo weg. MAnnen moet je gewoon op afstand houden Juul, paardentaxi!
ja weetje hoeveel dat kost Ik ben bijna klaar met me studie en dan heb ik al me geld hard nodig... want de kans tot ik geen baan kan vinden is heel groot -_-' maar ik ga dit weekend weer naar de veluwe vanuit stal:) *voor de 2de x deze maan hehe:P