cooper vindt ik trouwens wel een geinige naam hoor.niks mis mee.
ik praat hier ook altijd gezellig tegen de paardjes.sommige reageren ook echt als ze je horen meteen ,door met hun hoofd buiten de stal de komen of luidkeels te hinniken.soms als ik lekker aan t tutten ben dan zing ik ook wel eens(doe ik enkel als ik alleen ben).
vandaag heb ik mijn auto eindlijk naar de monteur gebracht.heerlijk straks niet meer bang zijn dat de grote lampen aan gaan te pas en onpas.even wachten tot ik hem terug heb en dan ga ik m pimpen met paardenemblemen.
Sorry trouwens dat ik niet bijlees, ik lees wel alles mee. Heb momenteel gewoon echt de tijd/puf niet Ben vanmiddag wel ff bij Caily geweest, gaat helaas met haar ook weer wat minder, maar komt vast wel weer goed. Heb nog wel even een klein stukje buiten gereden, was een heuze belevenis, Caily is soms behoorlijk hilarisch. Of eigenlijk kan je het beter hysterisch noemen
tinkerplein
Geplaatst: 06-02-13 23:42
Hi,hi,Faye,Denzel mag hier op vakantie hoor!De merrie van een paar pagina's terug is wel een leuke date voor hem ,Zet je zelf je tentje hier dan ook neer?Gezellig!Boktmeeting achterin onze tuin,tussen de tinkers Wie komt er nog meer?Hi,hi
heidy jack is indd wel erg leuk.. zeker voor een effe tinker!
Haha Carolien... zou wel erg gezellig zijn... dan moeten jullie Bo toch maar houden, wie weet kom ik dan nog wel eens die kant op met mijn Rocky 4! haha zo heet mijn tent
tinkerplein
Geplaatst: 06-02-13 23:47
Maakt niet uit,ik sta klaar met koffie en thee....