[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:32

Live vanaf stal. vanuit het gras. Zeg Ik hoi mariël. gezellig!

Jaron heeft weer een bult op zijn rug!
zucht.

volgens stalgenoot door m'n zadel.
maar dat zou er dan toch na het rijden al moeten zitten?
dat was bij mijn vorige paard wel zo namelijk.

Jaron heeft het nu pas. terwijl we donderdag voor het laatst reden.

Gister is hij wel weer gedekt door zijn buurman toen we probeerden om ze samen te zetten.
vorige keer was het toen zijn andere buurman een dag daarvoor op zijn rug geklommen was.
maar of het door 1 van beiden komt?

durf het niet met zekerheid te zeggen. zucht.

karlijn het word nog spannend zo!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:34

Nee de andere kant op door... :P Meer richting onze duitse buren :)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 12:58

Vanmorgen vergeten te wegen. Dat doe ik morgenvroeg.
ik zit nu in de tuin te genieten van het zonnetje. Dalijk wat boodschappen doen in het dorp. Mijn man heeft de auto mee, dus ik ga vandaag waarschijnlijk niet naar Jack. Dat wordt dan ook morgenvroeg. Dat vind Jack vast niet erg, want die staat heerlijk op de wei te genieten met zijn vriendjes om hem heen.
Als ik hem uit de wei ga halen komt hij wel altijd meteen naar me toe. Dat vind ik wel prettig. Hier staan ze gelukkig allemaal in een aparte wei. Dat vind ik zelf heel fijn. Hoef ik niet met andere paarden te knokken bij het hek.

Karlijn: ik hoop dat je iets vind voor Axel, een kinderboerderij zou ik niet zo zien zitten. Je ziet vaak dat de pony's uiteindelijk strontvervelend worden van die kinderen die er de hele dag achteraan lopen.

Snackie: dat klinkt lekker liggen in het gras en kijken naar je peerd. Jaron weer een bult op zijn rug |( Ik hoop dat je er snel achter komt waar het van is, want dan kun je er iets aan doen. Ik hoop niet van het zadel.

.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 14:21

Dat hoop ik ook niet, neem van de week het andere zadel mee.
Zadelmaker moet ik bellen zodra de bult weg is, dan gaan we een andere oplossing verzinnen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:20

Ik wacht zoiezo de info van de arts af.dat is het beste nu.
ruana is in ieder geval niet sloom(dat vroeg iemand hier)ze is eigenlijk in haar gewone doen.
ik heb begrepen dat er een mogenlijkheid is om het te testen,maar ook daar meer info over kwam.
dat zou een injectie zijn,die je dan krijgt en op het moment dat ze weer plat ligt en even niet reageert moet je die geven en kijken naar de reactie.dat zou dan de stalhouder moeten doen omdat ik er niet op tijd bij kan zijn.
afijn ik wacht het allemaal even af,alla minuut gebeurt er even is.
bij mensen is dit al immens moeilijk vast te stellen,dus bij dieren al helemaal.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 15:34

Net terug van buitenrit met Tinky.. Ze was geweldig! Ze was net weer zoals vroeger, ze heeft maar heel even effe irritant gedaan, maar dat maakte ze weer helemaal goed met een geweldig galopje. :+: Ik hou van dat beestje, echt waar.. En ik zo kwaad en gefrustreerd zijn omdat ze gewoon duidelijk wou maken dat ze pijn had :n Maar goed, weer wat bijgeleerd!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Beetje arrogant gezicht op deze, maar goed :+

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:14

wie jij of tinky??

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 16:46

hij is juist niet droog snackie ;) ze heeft rotstraal, dus de hoef is juist zacht.
Leuk die foto's!

bedankt voor de tip becs!
ik heb vandaag wonderspul opgehaald, silverdust.

spannend hoor karlijn, ik duim voor je..

ah leuke tinky foto's, super dat het weer zo goed ging!

Heb vandaag leuke vriendjes voor mn garnalen gescoord, zoetwaterkreeftjes:
Afbeelding
vrouwtje
Afbeelding
mannetje
en heb ook rode guppy's gekocht, die kleur had ik nog niet. helaas willen ze nog niet echt op de foto, heb wel een foto van een eigen gefokt kleurtje kunnen maken:
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:00

leuke dingen die kreeftjes.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:10

Oh mooie kleur heeft t kreeftje!

Nou ben terug van het strand! Ben momenteel zielsgelukkig! Onze eerste x op het strand :-) vanavond jullie even spammen met foto's

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:41

Was lekker aan het bruin worden in het zonnentje en werd het ineens bewolkt, en toen was het een grauwe dag :+

Zo maar eens lekker een warme douche en dan avond eten en lekker bankhangen, heerlijk zo een dag van niets :D

Leuke foto's van Tinky :)

Ohh ja ik had laatst mijn konijntje zelf geknipt want ze zag niets nu is het net een panda _O-
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1299_n.jpg
(je kon de ogen eerste gewoon helemaal niet meer zien, haar hing er veel te veel voor.)

Ook Dusty mocht ik knippen van Milou die is een punkerd geworden
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9692_n.jpg

Van de zomer als het heel warm is maak ik van de mijne een Chinees naakt konijn :') Dan laat ik het haar aan de poten, staart en hoofd inclusief achter de oren zitten en de rest gaat een tondeuse over Dusty mag op het haar achter de oren (het baardje om het hoofd heen zeg maar) na helemaal kaal :P Dan krijg je een leeuwen idee :)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 18:35

Alex gaat niet door...
Ik heb geen plekje in de buurt voor ze beide, en allebei apart stallen of beide ver weg gaat hem gewoon niet worden.

Ik blijf met Diaz voorlopig waar ik nu zit, het gaat super goed met haar nu, en dat vind ik heel belangrijk.
Verder gaat het nu ook weer met hoe ik me daar voel.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:09

Hè balen Karlijn :(:)

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:27

Jipiieee Koby kegelt, was vandag 'rustig onrustig' hele dag bijna in stal gestaan en altijd 1 voetje in rust. Daarnet was ze aan het stampen met haar achterbenen maar zaten geen vliegjes op haar uier dus dat kan het niet zijn :P
De opgedroogde kegelbolletjes van deze morgen waren daarnet plaats aan het maken voor gewoon druppelende melk :D
Spaneeeeeend! Sebiet BBQ eten, dan naar de wei tot half 9 want moet dan gaan babysitten ( normaal vind ik dat niet erg maar vandaag gaat het nipt worden dan... ga wel vragen aan die mensen om nog vroeger terug te komen, had hen gisteren al een beperking opgelegd van 1 h haha (ze vroegen tot hoe lang ik wilde blijven, die mensen moeten er morgen toch optijd uit voor hun kleine kindjes dusja :P )

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:48

Lekker gewandeld met Amigo. Er zit totaal geen gang in het hem. Lekker sjokken of en toe even kijken naar andere mensen en fietsers maar verder. Lekker sjok tempo (op sleeptouw nemen).

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:52

Verstandig Karlijn, maar wel balen!

Kegelende merrie, spannend, in de buurt blijven dus!

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:07

Erg jammer van Alex is vast een zware tegenvaller -O-
Ik heb zelf vandaag de hele dag gewerkt dus mijn allerliefste mam heeft Shadow gewassen want we gaan morgen vroeg op concour in Exloo hoop echt dat ze lekker loopt want de les van donderdag ging wel maar was opzich niet echt een groot succ6 dus hopen dat het morgen allemaal lekker loopt!! maar we gaan er zeker van genieten na zo lange stop na al dat Rhino gedoe!!! :o :o :o

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:32

pfff heb een beetje meegelezen maar loop zover achter dus ik haak hier weer in denk ik dan maar.
sorry iedereen voor het lezen van de posts heb vanaf vandaag meer tijd. zag wel dat er veel aan het afvallen zijn ik doe ook mee!!!!
woog begin vorig jaar 106 kg ja echt heel erg ben maar 1.66 en weeg inmiddels 90 kg dus ben goed onderweg alleen is dat gewicht van vorige week want mijn weegschaalbatterijen zijn leeg :0)

ik wil graag terug naar de 60 kg dat woog ik 6 jaar terug voordat ik ziek werd en problemen kreeg met mijn spieren. liep altijd elke dag een uur hard maar mijn beenspier scheurde 2 keer helaas. dus nu weer opbouwen met hardlopen.

hoop dat het met iedereen goed gaat met nieuwe banen etc. is iedereen gespaard gebleven met de rhino?? oh ja had beloofd he foto's van mijn paard zijn nieuwe kapsel
Afbeelding
Afbeelding
even voor de maat. mijn man is 1.82 dus dan kan je een beetje inschatten hoe hoog callum inmiddels is

Afbeelding

zo is iedereen nog blij met zijn haarkleur?? ben inmiddels ook geverfd ben donkerbruin paars heb alleen geen goeie foto. misschien dat ik morgen genoeg lef heb om samen met mijn paardje op de foto te gaan. ben niet echt happy met hoe ik eruit zie.

zijn bezig met callum te leren trekken. hij heeft van de week voor het eerst de bak gesleept en hij was heel braaf. dus als het lukt wil ik hem ongeveer in juni voor de kar zetten om te wennen. ga hem pas rijden als ik onder de 80 kg ben vind anders veel te zwaar voor hem zeker omdat hij nog jong is. kan wel heel goed rijden maar toch. kan hij ook nog even lekker uitgroeien enzo.

nou tot snel allemaal en deze keer echt snel zodat k het allemaal kan bijhouden

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:32

Hallo dames !

even een kort berichtje .. zit bij mijn schoonmoeder , we hebben geen internet op het ogenblik.
heb wel alles weer bijgelezen !
Karlijn , jammer joh , maar misschien toch beter zo ?

Tot binnenkort allemaal weer !

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:37

:(:) Karlijn, zwaar balen, dat geloof ik!

Callum :wave: knappe kerel! en ook aan het slepen zelfs!

Julia, succes!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:51

:(:) Karlijn, verstandig maar kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:54

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:54

thnx snackie ja sleept alleen nog niet echt veel hoor is een licht dingetje om te wennen en dat doet hij super.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:19

punk konijnen :P

he wat jammer karlijn, kan me je teleurstelling we voorstellen.

spannend hoor julie!

veel plezier morgen patrick

ziet er leuk uit callum met korte manen.

vandaag na het hoeven doen nog even een piepklein rondje met avelyn gewandeld in ons eigen bosje, ze wordt al steeds minder ongeleid-projectiel :P

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:23

Mallow dat is balen zeg van je merrie. Hoop dat de va je ermee kan helpen