Farasha met haar nieuwe halster, kan ze weer even vooruit madam is al uit shetmaat gegroeid.
FireAndIce
Geplaatst: 11-08-10 17:23
Lekker grasjes eten...
Quinzy
Geplaatst: 11-08-10 17:27
@keeva: Ja dat gaat snel zeg ! @stalnijmegen: dat neusje doet t em he @tinkertom: ook bij jou gaat t snel zie ik. @spetter: aaahh te lief ! @Frenia: zow die is ook wit ! @Roosa: maar dat doet niks af aan der schoonheid. @shar_ianne: wat een prachtige manen heeft die toch. @Mancha: dat zwarte been is zo appart erg mooi ! @Wilgje: Ze is en blijft een kanjer ! Prachtig beestje. @starjo: hele mooie hoofdfoto @mamauba: Is dat Noeldel ?? mijn gog wat word die mooi !
Beter laat dan nooit Steffie en Treacy op de keuring. Beiden een 2de premie. Bij Steffie scheelde het een haartje haar draf was niet goed genoeg. Maar nu weten we waarom. We hadden haar 2 dagen op stal gezet op schavelingen om wit te blijven. Blijkbaar kon ze hier niet tegen. Ze werd kortademig dat weten we voor de volgende keer. steffie
Mooie Tom in het bos Farasha met leuk nieuw halster, staat goed Jeetje wat wordt Ishara mooi zeg, gave merrie Chuckie ook weer eens , lekkere smoel heeft hij ook
Doe ik er ook nog maar een paar van mijn ventje. Bing van het voorjaar,klaar om te starten voor mijn eerste wedstrijd
Op buitenrit ,bij de kerk van ons dorpje, nostalgie
Biancaa
Geplaatst: 12-08-10 12:15
Noa en vriendje aan de voorkant
Noa en vriendje met lekkere dikke billen achterkant (waarmee ze bijna samen het hek eruit tilde )