joehoeeeeeee eef hier ben ik, sorry is gelijk al druk hier
En was even aan het bijlezen Ben in ieder geval weer in het land der wakkeren... wel met veel hoofdpijn, dat wat ik afgelopen nacht had, is ook de hele dag gebleven.
Dekens heb ik gelukkig geen sjoegem van... alhoewel ik soms weleens denk dat ik een deken zou gebruiken om haar schoon te houden. Noa is zo ontzettend vies, poept en plast overal in stal en gaat er dan ook nog eens lekker inliggen (van wie zouden haar kinderen het toch van hebben ) Het maakt niet uit hoeveel stro of vlas ik gebruik, ze is altijd smerig totdat ze haar wintervacht verliest (nou ja zelfs in de zomer wordt ze smerig).
Schoonzus van chant nog niet bevallen Zal hopelijk toch niet lang meer duren.
Joyce misschien ziekte van Crohn, bah een vriendin van mij heeft het ook en die is altijd wel bezig met medicijnen of ziekenhuisbezoeken, echt niet leuk. Dus hoop dat je darmen gewoon opgezet zijn hoor. PB box staat hier ook altijd open hoor!
Dianne weer terug, mooie foto's. Jammer van Bonita haar sokken ze waren zo ontzettend dik ! Maar ja groeit wel weer aan, fijn dat ze weer thuis is. Wat erg van je miskraam, hoe ver was je al? Hoop dat je snel weer zwanger wordt en dat je dan een mooi kindje (en uiteraard Cris ook) in je armen mag houden.
Gave foto's, Mirjam. Grainey kan dus ook wel braaf zijn hihihi
Verder over afvallen gehad, geen ster in en ik doe er ook niet aan. Toen mijn schildklier kapte met werken en ik dus heel veel ben aangekomen, ben ik medicijnen gaan slikken. Dit moet ik mijn leven lang doen (ach zijn maar kleine pilletjes) en het afvallen is dan wel extra moeilijk. Ik let op wat ik eet, probeer niet te veel te snoepen en probeer toch veel te lopen al is dat nu wel minder nu mijn hondje er niet meer is Al liep die dus ook niet veel met die knieën van haar...
Cecile haar vriend wil kinderen en Cecile weet het nog niet zeker, zijn hond ook ingeslapen
Sneeuw neuhhh van mij hoeft het niet meer hoor, heb het helemaal gehad met die rot winter. Ik ben al een koukleun en dan ook nog zo lang kou blehhhhh daar komt volgens mij ook mn koppijn vandaan, omdat het gaat sneeuwen...
hihihi gave foto die billen, lekkerrrrrr kontje toch
Ik vind het op zich wel lekker nachtdiensten. Ik heb geen oppas nodig voor de kids en ik hoef dan verder niks te regelen. Minder is weer dat Mich niet goed slaapt als ik er ben en dan dus net zo goed de hele nacht opblijft. Ik vind het wel zwaar soms hoor, maar ja het is te doen en ik kijk wel hoe lang ik het volhou.
Ik heb heel goed geslapen vandaag Eef, van 9 tot 14.45 uur als een blok en daarna van 16 tot 18.30 uur. En dus ook vast, denk dta het gewoon komt door de drukverschillen van het weer, dan heb ik vaker last van hoofdpijn.
Net hier maar paracetamol ingenomen, gelukkig hadden ze er nog 1 liggen.