@ jacky2 Die eerste is zeker een droompaardje zeg, wat een heerlijk dier!!!
mancha
Geplaatst: 27-06-09 15:52
Wat een heerlijke tinkies weer!
Die van mij mochten vandaag op een nieuw stukje land. Geen tijd om te grazen eerst even lekker klieren en dan eten!! Megan en Gallyon What's up?
BaiNar
Geplaatst: 27-06-09 21:52
Lordj.... wat een geweldige mafkees!!! Barron is gaaf!! Mancha lekker dat jonge spul!! Mooi koppie heet "droommerrie" zeg!! Oei... mooie grote Travis al zeg!!
Mijn tinkerstel.....
Ik ben bijna net zo groot als mama....
stalnijmegen
Filmpje van het springen staat in mijn onderschrift, daar springt winia4ever met haar om alvast te oefenen voor tinkerdag Leusden. Let vooral op het einde, want daar begint Anouk een beetje raar te springen
Wauw, wat een gave foto's zeg!! Mijn Megan is nog aan het herstellen van een schimmelinfectie op haar hoofd, dus de kale plekken worden nu weer met haar bedekt, dus foto's kan ik nog niet maken, zullen niet bepaald charmante foto's worden
Poosje81
Geplaatst: 27-06-09 23:16
Dat was ook een heel gaaf avondje en enorm genieten!!
wow silana groeit hard zeg!! Komen snel langs voor alle fotos!
ringelberg
Geplaatst: 28-06-09 12:00
Gaat hard he
Vasthi
Geplaatst: 28-06-09 15:30
even foto's gejat van de hyve van Jayney (bijrijdster) lekkere kontjes! Fenore zit weer helemaal goed in haar vel (en nee, ze is niet overbouwd, maar staat achter gewoon iets hoger )
wat een gave zwemfoto;'s zeg, die van mij durft niet eens in een plas water te staan!! krijg het niet voor elkaar denk niet dat wij ooit de zee in kunnen haha! maar wel genieten zo op deze foto;s
Is Fenore nu even groot als Cesair? Lekkere kontjes
Lucy_1
Geplaatst: 28-06-09 21:49
Wow Vasthi! Gave foto's! Wat zien ze er goed uit zeg!
Heerlijke foto's komen er weer voorbij... Die van Tom met je zoontje is ook fantastisch!.... Rohan ziet er ook super uit!... Leuke foto's van eefje03, mooi dat oog zo... Mayra is ... en King is ook geweldig! ... Patrick blijft ook genieten om te zien! Ziet er super uit! .... Anouk lekker aan het springen... Mooie foto's van BaiNar... Megan en Gallyon zijn ook gaaf! Mooi stel samen! ... Leuke foto's tinkert_tje.... Jacky, prachtig veulen en jaarling! .... Maylee blijft prachtig mooi...
Strandfoto's blijven ook mijn favoriet.... Zou het wat vaker moeten doen...
Whis_Serada
Geplaatst: 28-06-09 21:50
Heerlijk he Lies hadden we maar meer uurtjes in 1 dag