Pff ja cadeautjes praat me er niet van gelukkig hebben we nog tot kerst
Voor John had ik voor zijn verjaardag een Slipcursus en abonnement op autoblad
ennuh net met welk been ik uit bed stap heb ik ma, di of do ochtend blues loop vd dag wordt dat meestal wel weer beter Vrijdag eigenlijk nooit dan leef ik al met 1 been in t weekend en woensdag kan ik thuiswerken heerlijk moet me wel dwingen om beneden pauze te houden enzo maar ik heb er geen moeite mee om op tijd te stoppen
leon wat is er aan de hand, mijn ogen doen zeer van die smileys.
Sita ik moet ook nog een kadotje voor wilco halen, hij is 9 december jarig. Ik denk dat ik een nieuw scheer apparaat voor hem ga halen. Zo 1 van de reclame, waarmee je kan trimmen, scheren en bijwerken enzo. Zijn oude is het een beetje aan het begeven door zijn weelderige bos gezichtshaar. Als hij zich geschoren heeft, heeft hij de volgende ochtend alweer een stoppelbaart.
als hij een goede bui heeft dan scheert hij zich 4 keer per week. Maar meestal is het maar 1 of 2 keer per week, dus dan kan je wel na gaan hoe hij eruit ziet, en hoe zwaar zijn scheerapparaat te leiden heeft. Arm ding, haha.
ik moet ook nog een cadeau kopen voor 6 december... maar ik denk dat ik gewoon iets ga kopen waar ie wat aan heeft... kleren of zo... maar een scheerapparaat is ook wel een goed idee!
heey das een goeie!! jah kleren zijn wel standaard... maar kerels willen toch ook nooit moeilijk, maar makkelijk...geen prulletjes, geen troep... die van mij heeft al een abbo op donald duck
Wilco geeft niet zoveel om tijdschriften, behalve de agritrader die wordt van binnen naar buiten helemaal tot flarden gelezen. Boxers heb ik hem vorig jaar al kado gedaan, met kleding is hij een ontzettende zeikerd. Dus dan blijft een trekker over, maarja dat is weer veeel te duur, haha
Inderdaad ja.. Weet je al wat je wil hebben.. Nee, ik hoef eigenlijk niks..
Agritrader kan hem ook niet boeien, ik heb meer met trekkers dan hij.. Iets wat ik aan een eerdere relatie heb overgehouden, daar was alleen een Agritrader en trekkerboekjes om te lezen.. Daarom zoek ik ook de trekkers uit voor bij hun thuis.. Van de week zat ik trekkertrek te kijken op TV, vraagt ie of ie aub op wat anders mocht.. Nouhou.. Toen had ie een probleem hoor..
Abbo op de Boerderij heeft hij al.. Ik weet niet of er verder nog boekjes zijn over Vee ofzo..