Wilco belde net, hij komt net bij de dokter vandaan. Hij heeft een snee in zijn hand die gehecht is. Die jonge heeft een abbonement bij de dokter... Had al een voorgevoel deze week dat het weer een keertje raak moest zijn.
rommulus
Pff liegen, veel ervaringen mee gehad! Mijn ervaring met zo een meisje is, dat die doorgaan met liegen totdat ze erop worden gewezen, 1 van mijn toenmalige beste vriendin deed het, die maakte haar wereld mooier dan dat het in werkelijkheid was, haar vader zou wel 4 eigen bedrijven hebben terwijl hij gewoon loonwerker was en dergelijke. op een geven moment ging ze ook liegen dat er mensen in haar omgeven aan het overlijden waren (maar daar huppelde ze wel mee door de supermarkt) en er een vriend van haar was overleden, dat was voor ons de druppel. Wij zijn toen met 4 meiden naar een lerares geweest, en hebben het opgebiecht dat we vermoede dat het niet goed ging, lerares zei dat ze het ook al in de gaten had gehad en er nu wat aan ging doen. Gevolg: meisje in tranen, want die zei ik moest wel doorgaan met liegen anders klopte me verhalen niet meer wat dus ook waar was, ze kon niet meer stoppen en had het daar zelf ook moeilijk mee, maar ze wist niet wat ze moest doen. Nu loopt ze bij een psygiater en gaat het in een stijgende lijn , ik hoop voor haar dat ze weer snel de goede richting op gaat, al weet ik niet of ik haar dit allemaal kan vergeven ze heeft ons goed bedrogen in diverse dingen! (verkrachtingen etc., terwijl mijn andere vriendin echt verkracht was, dat doet gewoon zeer)
Mijn advies, maak er werk van siet en biecht het aan je staleigenaresse op, wie weet gaat het met dat meiske wel heel slecht thuis en probeert ze alles maar zo mooi mogelijk te maken.
Het is niet zozeer het liegen wat ze doet, daar heeft ze mij niet mee, maar echt gewoon stoken.. Zeggen van Sita zegt dat jou paard dit en dat.. Mja, ik heb niks gezegt, ik was met vakantie..
Maar ik ga het inderdaad wel zeggen.. Vind het op sommige punten die ik te weten ben gekomen echt té ver gaan..
Ze kan niks verdragen.. Stalgenootje had ook op een paard gereden van een ander stalgenootje.. Had dat meisje gezegt, waarom doe je dat? Je weet dat ik daar ook graag op wil rijden en dan vraagt ze het jou en dan doe je het gewoon. Dat vind ik heel oneerlijk van je hoor. Jij wel en ik niet...
ah, das wel sneu ja als je je zo gradaagt op die leeftijd. Ook dan zou ik inderdaad snel melding ervan maken voor je de hele stal achter je aan krijgt omdat sita iets gezegt zou hebben, leuk zo een griet!
Ze beweerde zelfs een stalgenoot (40 ofzo is ze) vroeger les gegeven te hebben.. Dat vrouwtje had echt zoiets van.. yeah right, in your dreams..
En ze geeft dan les, of ja, zo noemt ze het.. En nu zei ze laatst.. Ja, ik stop met lesgeven. Of ze moeten me gaan betalen. Want ik sta daar natuurlijk niet voor niks mijn kennis over te brengen.
Dat kan ik best geloven, als ik het zo hoor, is het gewoon een 16 jarige penny die denkt dat ze anky is!
Pas maar op dat ze niet savonds naar je opaard toe gaat en een rondje gaat rijden, want sita heeft gezegt dat dat mag, die rijd niet meer zo graag, en aangezien ik zoveel kennis heb kan ik het beter doen
Ja, ze vind ook dat martinique eigenlijk Amy niet mag rijden want die heeft minder ervaring volgens haar.. Mja..
Ik zou haar dr wel voor aanzien dat ze dat zou doen.. Dr gaat ineens een belletje rinkelen.. Laatst was er ook iets raars met een paard van een stalgenoot.. Zij dacht dat ie stiemkem bereden was.. Noooh.. Eigenlijk mag ik niet zo denken he..
Even heel snel een verkapte stip zodat hij weer bij mijn eigen berichten staat
GAVE opening Joyce! die tennisquotes hadden dan weer niet gehoeven Maar hij is echt leuk! Prachtige tekeningen ook
Hier drukdrukdruk, gisteravond gewerkt, vandaag tot vijf gewerkt en straks richting Wildervank (Veendam) om de rest van mijn Canon spullen op te halen. Morgen een Bokker meeten in Groningen en daarna naar stal. Oftewel, niet te hard kletsen want dan houd ik het niet meer bij
die loonwerkers ook altijd denken nooit aan zichzelf en toch heb je meedelijde met ze
Je hebt wilco nog nooit gezien, maar als dat een keer gebeurd moet je maar opletten hoeveel littekens hij in zijn gezicht heeft.
Hij heeft een stuk of 5 littekens op zijn gezicht hij heeft een schedelbreuk gehad meerdere hersenschuddingen gehad Altijd schrammen, sneeën en plekken op benen en armen ed Hij is geraakt door een hoge drukspuit, waardoor bijna zijn halsslagader was geraakt enkelbanden gescheurd bot scheurtjes gehad hier en daar geopereerd aan zijn pols, omdat het smeersel tussen het gewricht eruit kwam puilen enz enz enz
zijn lijstje houdt nooit op
Sita: heeft dat meisje zelf ook een paard? Of rijdt ze daar lessen?
Over haar eigen paard zegt ze bijv. dat het een oud internationaal springpaard is geweest.. Maar het beest struikeld nog over een strootje bij wijze van spreken.
Nee.. Inderdaad.. Ik snap wel dat ze jaloers kan zijn op ons ofzo, maar als je ziet hoe ze haar paarden zelf behandeld en berijd ja.. Dan denk ik kijk in je eigen spiegeltje en doe daar wat aan.. Dan word je misschien ook eens serieus genomen..
Ik denk dat ze de hipste de populairste en de aardigste en de gene met de meeste en de leukste paarden wil zijn. Ze voelt zichzelf heel wat in ieder geval.
ik denk inderdaad dat ze erg populair wilt zijn op stal, ze ziet alleen zelf blijkbaar niet in dat ze zichzelf een hele andere positie geeft op deze manier