Afschuwelijk! Wat een onzekerheid. Likepiek en Zorro: Is het vanavond niet paardenmarkt in Tolbert. Iedere eerste maandag van de maand toch? Morgen is er markt in Ommen.
Laatst bijgewerkt door tjady op 07-07-08 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je ECHT alle aanliggende/aangrenzende sloten helemaal doorzocht? Ik wil je echt op het hart drukken dat te doen.. Als het spoor aan de overkant doodloopt, lijkt het haast alsof ze teruggevallen is in de sloot.
Bij ons is vorig jaar een shetlander in de sloot gevallen en ik heb haar 4 kilometer verderop in een andere aangrenzende sloot gevonden, nog geen 30 cm van de kant vandaan. Ze was vastgezogen, had opgegeven en is in een laagje van 30 cm verdronken helaas Wij hadden haar ook pas na 4 uur alle sloten aflopen teruggevonden..
Ik woon ook wel redelijk in de buurt, maar moet helaas zo werken... Misschien ook handig om 't in je onderschrift te zetten op bokt? Dan zien mensen in andere topics het ook! (toch? ) En ik zou ook nog een keer door alle sloten in de buurt lopen, gewoon to be sure! Heel veel succes met zoeken en hoop dat ze snel terecht is!
Wat afschuwelijk.... Ik wilde dat ik iets voor je kon doen. Heel veel succes en sterkte met zoeken en ik zal heel hard duimen dat ze gezond weer terug komt.
*zoekt even op waar poortugaal ligt* *2uur rijden* jammer! Anders was ik komen helpen..ik hoop voor je dat ie echt is uitgebroken en niet is meegenomen!
Wat vreselijk dat je niet weet waar je paard is en of ze oke is. Ik hoop dat je haar snel weer vindt. Ik woon ook niet in de buurt anders ging ik daar met mijn paard wat rondrijden, paard trekt immers paard. Succes!
Ik heb net gezocht naar de wei en die kan ik niet eens vinden, ook niet na uitleg, ik heb vriendin van haar aan de telefoon gehad. Ik ga nu mn kinderen van school afhalen maar als je wilt kom ik gerust vanavond terug. Laat het me weten en ik hou es haar hyves in de gaten. Succes