[TI] [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shar_ianne

Re: Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:47

Wij hebben nu ook ingeschreven. Ik doe met Melby mee met 80cm springen en met Gryffindor ga ik Z1 dressuur doen. Lashelle doet ook mee met Melby in de B dressuur onderling.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 08:10

Leuk, Michel thanks voor de bevestiging! Ik kijk er echt zo naar uit!!

Uiteraard blijf ik slapen (moet mijn vader maar eens lief aankijken voor zijn tent dan) waarschijnlijk met een vriendinnetje... Haha! Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:35

slim plan WenK! vorige keer vond je het geloof ik later toch wat zonde dat je niet voor 2 dagen had ingeschreven of niet?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:39

ja, enorm zonde! Daarom dit jaar ook lekker 2 dagen!!!

Michel, als je wat wil wijzigen hoe kan dat?

Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....

Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt... Haha!

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 13:26

WenK schreef:

Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....

Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt... Haha!

Stuur me dan svp een mailtje dat jij je uitschrijft en laat je vriendin svp dan het aanmeldingsformulier invullen.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:59

Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Krijg altijd zo'n stress van wedtrijden en buikpijn Bloos Haha!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:26

Jeeeeehh als het goed is heeft Wendy zich ook opgegeven met Dipsy Haha! Haha! Ik vond dat ze voor het 80 cm parcours moest gaan, maar ze ging toch voor de 60 cm.. mietje..

Wendy met Dipsy over een enkele balk, vanuit draf, tijdens de les. Deze ligt op 80 cm.. gaat prima toch Haha! Haha!
http://85.17.225.60/296200001-296250000 ... _kWyr.jpeg

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:10

zo hee!!! die dipsaus doet het super zeg!!!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:47

Sheffie schreef:
Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Krijg altijd zo'n stress van wedtrijden en buikpijn Bloos Haha!

heyy
Ik zou maar gewoon meedoen Knipoog

Het zijn hele vriendschappelijke wedstrijden, en de meeste rijden helemaal zonder concurentie Lachen

Er hangt een fijne sfeer bij ieder onderdeel Lachen

Groetjes,
Evy Ruijs

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 07:48

Mariska_28 schreef:
Jeeeeehh als het goed is heeft Wendy zich ook opgegeven met Dipsy Haha! Haha! Ik vond dat ze voor het 80 cm parcours moest gaan, maar ze ging toch voor de 60 cm.. mietje..

Wendy met Dipsy over een enkele balk, vanuit draf, tijdens de les. Deze ligt op 80 cm.. gaat prima toch Haha! Haha!
http://85.17.225.60/296200001-296250000 ... _kWyr.jpeg

Heyy
80 lukt prima ja Tong uitsteken
maarja, als ze liever voor een keer wat lager wilt... Clown

gafe tinker! kan mooi springen! Koe

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:14

Sheffie schreef:

gewoon lekker meedoen.
dit is echt zo'n vriendelijk niet competitief concours, dat gaat echt wel goed Lachen
je moet ook meedoen om het plezier he, niet om de resultaten, als je met die instelling gaat, en gewoon s chijt hebt aan alles ( wat maakt het uit als je een oefening verkeerd rijdt of even de verkeerde kant opgaat bv?) dan zul je zien dat de spanning al een heel stuk minder is Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:16

Ik heb me wel inschreven maar zit nog te twijfellen of ik mee zou doen..

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:50

Lowara schreef:
Sheffie schreef:

gewoon lekker meedoen.
dit is echt zo'n vriendelijk niet competitief concours, dat gaat echt wel goed Lachen
je moet ook meedoen om het plezier he, niet om de resultaten, als je met die instelling gaat, en gewoon s chijt hebt aan alles ( wat maakt het uit als je een oefening verkeerd rijdt of even de verkeerde kant opgaat bv?) dan zul je zien dat de spanning al een heel stuk minder is Lachen

Daar heb je groot gelijk in en dat weet ik ook wel maar je moet mij zien met wedstrijden zit steeds op de wc Bloos krijg al de stress als ik naar de starttijden thuis ga kijken. Ik denk dat het ook een beetje komt dat iedereen naar me zit te kijken in de ring voor mijn gevoel. Daarom ben ik dus gestopt met officeel starten. Maar als ik zie hoe jessy op dit moment gaat lopen dan kriebelt het toch weer. Één keer was ik hartstikke beroerd en toch gaan starten was daar dus ook niet mee bezig met het idee dat ik moest starten dus had geen stress jessy liep de sterren van de hemel zo zie je maar wat die spanning bij mij doet.
Ik ga me denk ik wel opgeven vind het ook wel erg leuk om weer eens een wedstrijdje te rijden.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:55

Het is zo leuk die tinkerdagen!! Echt meedoen hoor!!

@Evy: Heb je mijn inschrijving voor de bbq enzo nog ontvangen?

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:46

Ik heb mij opgegeven voor de zaterdag dressuur l2 daar zijn we gestopt dus gaan we daar ook maar weer verder maar dan niet officieel.

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 18:35

Sheffie schreef:
Ik heb mij opgegeven voor de zaterdag dressuur l2 daar zijn we gestopt dus gaan we daar ook maar weer verder maar dan niet officieel.

Echt leuk dat je je hebt ingeschreven.
Als het je helpt wil ik je wel heel vroeg proberen in te delen als er haast nog niemand is (dat gaat dan wel op voor de zaterdag, want zondag slaapt er al hoop op de manege). Miisschien helpt je dat.
Overigens ben ik eens met Lowara. Niks aantrekken van de rest. Gewoon lekker genieten van je paard.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:17

Nou inderdaad, gewoon genieten, op een tinkerdag is de concurentie niet te voelen en leeft iedereen met elkaar mee.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:31

Gewoon lekker genieten er hangt zo'n leuke sfeer.
Je moet meedoen voor de lol en niet persee voor de winst Haha!
Het is gewoon super gezellig. En daarvoor moet je ook meedoen.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:38

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:08

MichelR schreef:
Sheffie schreef:

Echt leuk dat je je hebt ingeschreven.
Als het je helpt wil ik je wel heel vroeg proberen in te delen als er haast nog niemand is (dat gaat dan wel op voor de zaterdag, want zondag slaapt er al hoop op de manege). Miisschien helpt je dat.
Overigens ben ik eens met Lowara. Niks aantrekken van de rest. Gewoon lekker genieten van je paard.

Nee hoor bedankt het hoeft niet vroeg, ik wil het juist niet te vroeg ivm het reizen enz Haha! ik moet mij gewoon niet aanstelen Knipoog
Heb al vaker gestart en ik moet er gewoon van gaan genieten.
Maar nogmaals bedankt voor je aanbod

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:05

we zullen gewoon allemaal de andere kant opkijken als je moet starten Clown
ach.. er zijn 2 verschillende bakken waarin de dressuurproeven gereden worden, en allebei waren ze in april redelijk " leeg" qua toeschouwers.
je zult zowiezo niet het centrale middelpunt van het concours zijn op dat moment, omdat er van alles en nog wat gebeurt en er in 4 bakken tegelijkertijd gereden wordt.
( 2 concoursringen die deels zijn afgesloten door muren, een inrijbak en een manegebak)
en stel je voelt je wat naar vanwege prestaties, meid, ga naar de cross kijken die dag Clown
vele deelnemers die het nog nooit hebben gedaan en die er soms iets minder charmant overheen komen.
maar een lol dat iedereen heeft om mee te doen! Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:25

Het is toch voor de fun? Ik kon mezelf ook altijd helemaal opnaaien met concoursen, ook een van de redenen dat ik gestopt ben Bloos Kan mijn zenuwen dan niet bedwingen en vergeet dan te rijden. Wil straks met Nevi wel weer beginnen hoor, dan ben ik ook weer wat ouder en wijzer Schijnheilig

Ik heb trouwens nog geen bevestiging gehad, maar neem aan dat het zonder paard enzo niet zo'n probleem is als er iemand extra is Lachen

Ik zit er trouwens over te denken om het weekend een laptop+fotoprinter mee te nemen, zodat gemaakte foto's ook direct afgedrukt kunnen worden. Is daar interesse voor?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:28

Clown moet je dat nou vragen? vermoed dat men ervoor in de rij staat als er direct foto's meegenomen kunnen worden.
oohhh * krijgt een inspiratie idee*
het tarief voor een nachtje slapen in mijn tent is trouwens een mooie foto Clown

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:30

WenK schreef:

Geen stress Haha! Ik kan de pony van mn lieve dinnetje meenemen!!! Dus ik ga mezelf & Bessy inschrijven!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:30

Haha! Vooruit Cynth Knipoog