Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:ja, enorm zonde! Daarom dit jaar ook lekker 2 dagen!!!
Michel, als je wat wil wijzigen hoe kan dat?
Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....
Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt...
Sheffie schreef:Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Krijg altijd zo'n stress van wedtrijden en buikpijn![]()
Mariska_28 schreef:Jeeeeehh als het goed is heeft Wendy zich ook opgegeven met Dipsy![]()
Ik vond dat ze voor het 80 cm parcours moest gaan, maar ze ging toch voor de 60 cm.. mietje..
Wendy met Dipsy over een enkele balk, vanuit draf, tijdens de les. Deze ligt op 80 cm.. gaat prima toch![]()
http://85.17.225.60/296200001-296250000 ... _kWyr.jpeg
Sheffie schreef:Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Krijg altijd zo'n stress van wedtrijden en buikpijn![]()
Lowara schreef:Sheffie schreef:Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Krijg altijd zo'n stress van wedtrijden en buikpijn![]()
gewoon lekker meedoen.
dit is echt zo'n vriendelijk niet competitief concours, dat gaat echt wel goed
je moet ook meedoen om het plezier he, niet om de resultaten, als je met die instelling gaat, en gewoon s chijt hebt aan alles ( wat maakt het uit als je een oefening verkeerd rijdt of even de verkeerde kant opgaat bv?) dan zul je zien dat de spanning al een heel stuk minder is
Sheffie schreef:Ik heb mij opgegeven voor de zaterdag dressuur l2 daar zijn we gestopt dus gaan we daar ook maar weer verder maar dan niet officieel.
MichelR schreef:Sheffie schreef:Ik heb mij opgegeven voor de zaterdag dressuur l2 daar zijn we gestopt dus gaan we daar ook maar weer verder maar dan niet officieel.
Echt leuk dat je je hebt ingeschreven.
Als het je helpt wil ik je wel heel vroeg proberen in te delen als er haast nog niemand is (dat gaat dan wel op voor de zaterdag, want zondag slaapt er al hoop op de manege). Miisschien helpt je dat.
Overigens ben ik eens met Lowara. Niks aantrekken van de rest. Gewoon lekker genieten van je paard.
WenK schreef:ja, enorm zonde! Daarom dit jaar ook lekker 2 dagen!!!
Michel, als je wat wil wijzigen hoe kan dat?
Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....
Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt...