Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze groeien nog zo hard en zo lang door, hij is er nog lange niet... Teuntje111 schreef:weke rug, schraal, onderhals, stap mist kracht, croupe kon beter... Het ENIGE positieve was zijn draf.
Teuntje111 schreef:2e premie, het aantal punten laat ik achterwege, buitengewoon teleurstellend eerlijk gezegd..Vond het zo sneu voor Angelique die zich zo verheugd had op de keuring!
en dan ben ik zeker weer van de partij!
)
Maar ik bekeek net het filmpje van hem wat een mooi draf heeftie
volgend jaar nieuwe kansen en ik durf te wedden dat die dan veel beter haalt. en het is en blijft een jaarling he dusja volgende keer beter maar ik vind boyan toch een mooi paardje blijven ongeacht de premie hij krijgt
Voor de rest hier ook dikke proficiat met hun welverdiende premie's. nieky1993 schreef:Maar ik bekeek net het filmpje van hem wat een mooi draf heeftie
)
Angeliekje schreef:nieky1993 schreef:Maar ik bekeek net het filmpje van hem wat een mooi draf heeftie
Hier moest ik gewoon even op inhaken (sorry..)
Deze draf wordt ontzettend doorgegeven van oma op moeder en ook op Boyan *trots* Vind het erg leuk als fokker van Boyan zijnde dat hij deze draf ook heeft!
Filmpje van Anouk, moeder van Boyan (van oma heb ik helaas geen filmpje):
http://nl.youtube.com/watch?v=zEeK6rIrrxE

Angeliekje schreef:Ook vond ik het wel erg sneu voor je dat Boyan "Boyan of Gipsy Spirit" genoemd werd, ipv "Boyan of Gypsy Diamonds". Vond ik niet netjes!
Omdat de inschrijving zo laat kwam heb ik hem nog even snel toegevoegd en na de keuring kwam ik er pas achter dat het fout was.