Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dekoezegtboe schreef:ik heb snowdon nu een half jaar.... en ik ben nog steeds echt super blij met hem. alleen ondertussen minder tevreden... snowdon bleek niet gechipt te zijndat heeft bij mij voor veel problemen en extra kosten gezorgd.... toen wij gebeld hebben daar over werd die man heel kwaad en wij zouden op geld uit zijn?
hoewel ik echt super blij ben met snow (die helemaal niet meer lijkt op de snow die ik gekocht hebkwa karakter en uiterlijk) zou ik daar niet snel een andere tinker meer kopen.
dekoezegtboe schreef:nouja ik neem aan dat als er 3 DA en een mannetje van de verzekering geweest zijn om te zoeken dat hij er echt niet is, en daarbij had hij geen kale plek op zijn hals terwijl je die nu nog ziet van afgelopen december.
ze hebben trouwens zijn hele lichaam afgewerkt met die chip reader en alle andere paarden ook gecontroleerd (of het misschien aan de chipreader lag)
ik ben er achtergekomen toen ze van de verzekering kwamen kijken.
Barmat schreef:Nou, het paspoort heb ik wel heel snel gehad, ongeveer twee weken na aankoop. Wat mij wel tegenviel is dat ik een KNHS paspoort kreeg (ik had op een bepaalde manier toch een Tinker iets verwacht)
En dat er bij mij staat - Stamboek onbekend, vader onbekend, moeder onbekend, type rijpaard....
Tja.... nu is het een ruin dus interesseert het me niks, maar toch..... ik hecht weinig waarde aan het documentje op deze manier.
dekoezegtboe schreef:nouja ik neem aan dat als er 3 DA en een mannetje van de verzekering geweest zijn om te zoeken dat hij er echt niet is, en daarbij had hij geen kale plek op zijn hals terwijl je die nu nog ziet van afgelopen december.
ze hebben trouwens zijn hele lichaam afgewerkt met die chip reader en alle andere paarden ook gecontroleerd (of het misschien aan de chipreader lag)
ik ben er achtergekomen toen ze van de verzekering kwamen kijken.
Vernon schreef:Wij hebben vernon daar 2 jaar geleden (Toen heette ze nog Stal Vegilin van Claerbergen) gekocht.
Achteraf zou ik daar niet een tweede keer een paard kopen.
Ze logen veel. (stokmaat, leeftijd, niveau van rijden, zou voor de kar gestaan hebben maar achteraf niet waar, staart zou alleen aangevreten zijn, bleek staartwortel gecoupeerd te zijn (misschien stom van mij maar wie controleerd nou de staartwortel??), enz enz.) Ook de service liet op 1 punt te wensen over. Wij wilden hem wel kopen maar hadden de bak nog niet helemaal klaar. Hij dus een week nog moeten blijven staan. Geen probleem werd gezegd. 2 weken mocht ook wel. Nou, prompt nadat we het koopcontract getekend hadden, hadden ze geen plek meer en werd hij de volgende dag gebracht. Of we nu plek hadden of niet. Gelukkig was alles sneller gegaan dan we dachten en was de bak klaar. Maar ik vond dat wel een beetje raar.
Ik heb geluk gehad dat vernon zo'n schat van dier is en dat we super bijelkaar passen.Maar een tweede keer daar wat kopen doe ik niet. + dat de prijzen veeeeeeel te hoog zijn voor niet eens ingereden tinkers. Wel wil ik ook een zeer positief punt over hun zeggen. Het videodagboek dat ze bijhouden vind ik erg goed en erg leuk! Ben ik nog erg blij mee!! Misschien is alles wel anders nu. Bedoel: Het is 2 jaar later. Dus kijken en doen wat je gevoel zegt!
Barmat schreef:Nou, het paspoort heb ik wel heel snel gehad, ongeveer twee weken na aankoop. Wat mij wel tegenviel is dat ik een KNHS paspoort kreeg (ik had op een bepaalde manier toch een Tinker iets verwacht)
En dat er bij mij staat - Stamboek onbekend, vader onbekend, moeder onbekend, type rijpaard....
Tja.... nu is het een ruin dus interesseert het me niks, maar toch..... ik hecht weinig waarde aan het documentje op deze manier.