Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is grof, maar niet te grof (voor Fagan), mooi aan de maat maar zeker niet te groot, en heeft mooi behang zo op de foto. Ook denk ik dat hij kwa bouw wel aan kan sluiten op Fagan, die zeker in de rugpartij wat verkorting kan gebruiken. De 2 veulens die op zijn site staan vind ik mooie sterke ruggen tonen. Ik had hem al eens gezien toen hij nog te koop stond in Engeland en vond hem toen al een leuk dier. Hier een filmpje van hem voor de wagen: http://www.youtube.com/watch?v=Lv1hsgiA5Ts 

Teuntje111 schreef:Boyan kan homo- of heterozygoot zijn voor Tobiano, hij kan agouti niet dragen, heterozygoot of homozygoot voor agouti zijn. Dat weet je dus niet met een vos.. Alles kan bij hem.
Of jij maakt hier een denkfout of ik zie iets over het hoofd?Vasthi schreef:Een 2-jarige zou ik zeker niet laten dekken (mag bij het NSvT niet eens!). Fenore en Cesair zijn nu 2,5 en zien er nog steeds onaf uit. Ik bekijk van het voorjaar of ik ze laat dekken of niet.
Heb gezocht, maar kan nergens die leeftijd vinden, dus was gewoon benieuwd naar waar dat vastgelegd is.