sjo daar ben ik ook dan
Ben helemaal afgepeigerd, dat extra rondje rennen doet niet veel goed bij mij 
Ja Briseis heeft echt bijna de hele keuring liggen slapen en zelfs Henk kreeg haar niet omhoog met de DA methode.... Het beste werkt gewoon om met moeders weg te lopen, maar zelfs dan ligt mevrouw eerst nog te kijken van "ohhhh moet het nou echt..."
Achter die manen van Leon zat dus Noa
Is trouwens erg leuk om aan te komen op de keuring... je doet je klep open en daar zie je, een ontzettend zwarte staart onder de sh*t
Gelukkig hebben mijn reddende engeltjes, Dianne en mijn bijrijdster Marinka, daar heel snel werk van gemaakt om het schoon te krijgen.
Wat Leon ook al zei, Briseis is echt een kindervriend iedereen mocht aan haar zitten en knuffelen. Ze vond alle aandacht helemaal het einde! Ze ging zelfs het standje van Chuckie nadoen, met haar hoeven op een verhoging, Henk was net te laat voor de foto...
Verder was het dus een ontzettende leuke dag, met een hele leuke wending
De uitslag...
Noa is helaas geen dagkampioen geworden, het scheelde maar 1 punjte met de kampioen bij de merries. Daardoor kon ze niet meedoen aan de dagkampioen. Wel had ze dus een hoge 1e premie
145 punten met een 10 voor goed gedrag en manen en staart! De rest was allemaal een 9 en 1 keer een 8 voor haar voorbenen (weet alleen niet wat daar mis aan is...)
Dan krijgen we Briseis... tja nadat ze alle harten had gestolen daar, kreeg ik toch wel een afwijking te zien van haar. Ze heeft namelijk een lichte onderbeet (heeeeeeeel licht maar hoor, maar zij zien alles) dus ik dacht nou ja daar gaat mijn premie... Tot we in de ring mochten komen, iedereen werd op zijn plekje geleid en Dianne liep ondertussen op de 1e plek. Ik dacht nou dan zullen ze ons wel als laatste achteraan plaatsen, want daar zal ze wel komen. Maar we mochten dus vooraan blijven lopen!!! Mijn hart zat ondertussen in mijn keel (volgens mij werd ik ook erg rood toen) en we werden gewoon eerste!! Dus kampioen van de merrieveulens! Ik kon wel huilen op dat moment van trotsheid! Mijn 2 dames allebei zo goed gedaan, en dochterlief zelfs nog beter als mams! Ze had 146 puntenm, dus zelfs meer als haar moeder. Ze heeft het helaas neit gered als dagkampioen, maar dta maakte me niet meer uit, mijn dag kon niet meer stuk! dus nu moe en voldaan lekekr thuis, zo kids op bed dumpen en nog lekker nagenieten van deze superdag!
Met uiteraard heel veel dank aan Teuntje (Dianne) dat ze zoveel voor me gedaan heeft en voor me gerend heeft. Ik was (en ben) erg blij met haar!!!