Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
helaas ...Bonte schreef:Dressuur
Ginger: ring 1 - 8e
Tinkerlady: ring 1 - 9e zal wel ring 1 zijn dan
Iris: ring 2 - 1e
Supertje: ring 2 - 4e
desillies: ring 2 - 5e
Noortjeput: ring 2 - 6e
Dobbel: Ring 2 - 11e
Window: ring 2 - 11e gezellig pas de deux met Dobbel
Springen
Liesjuh
Snowdon
Window
desillies
Iris
Ringesteken
Supertje
Snowdon
iris
en had geloof ik ook al verschillende tinkers voor het ringsteken aangeboden gekregen dus wie weet
hier ook alleen eigen startplaatsen doorgekregen en dat t begint om 10u

Supertje schreef:Is het springen trouwens ook in de bak of op gras? Ik denk dat Lisette erg blij is als het in de bak is, minder uitbreekgevaar met Jordy
snowdon schreef:En is het vrij rustig bij de trailers om de paardjes achter te laten?
Supertje, kan je aan jullie trailer makkelijk/veilig een paard vastzetten? Ik weet niet of Snowdon al die tijd rustig IN de trailer blijft staan daar.
Tinkerlady schreef:Moeten de paardjes tot het einde van de dag op de trailer wachten?
Of kun je het lieve dier ergens op wei of in een vak laten staan?
snowdon schreef:En is het vrij rustig bij de trailers om de paardjes achter te laten?
Supertje, kan je aan jullie trailer makkelijk/veilig een paard vastzetten? Ik weet niet of Snowdon al die tijd rustig IN de trailer blijft staan daar.
Jordy staat er ook altijd aan vast.
kom dan wel zonder paard, maar kijken doe ik ook liever niet in de regen 
Supertje schreef:Ik start niet meer als 4e, maar als laatste met de dressuur.
Reden is dat mijn vader een beetje erg krap zat met zijn tijd. Ik heb dus gewoon de gok genomen en naar van Bladel gebeld of ik evt. later zou kunnen starten, en dat was helemaal geen probleem, superaardig