[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:20

Silas mooie site

Spetter hoe is het met de blauwe plekken....
Dobbel voor jou ook een knuf

Rijden gaat dus echt niet heb ik vandaag ondervonden Alleen gestapt zo'n 2 km en levert gigantische steken op in de aanhechting van mijn long en met de ribben was het ook geen succes.
Iedereen verklaarde me al voor gek maar heb het zelf moeten ondervinden dat het nog wel even gaat duren. Je zit toch op een of andere manier te wiegen op het paard.
Baal er wel van want fietsen gaat tenslotte ook.........

Volgende week pony-kamp Tarmine Jeanie is dus dat hele weekend voor jou ik kruip wel op de kar.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:43

Dat is allemaal niet zo prettig Jeanie. Balen ook dat je vooral op kamp niet kunt rijden
Ik heb ooit eens een kramp op m'n ribben gehad. Dat was ook verschrikkelijk afschuwelijk. Kon zelfs nauwelijks ademhalen. Duurde niet ff 5 minuutjes (zoals vaak met voet- en teenkrampen), maar heb er enkele dagen mee rondgelopen.
Kan me voorstellen dat het voor jou ook zoiets aan moet voelen?

Saskia neemt haar oude papsie lekker mee op sleeptouw! Gezellig hoor!

Vashti, heb geen medelijden met je. Jij staat misschien wel lekker in het zonnetje je knol te masseren terwijl ik hier op kantoor een nieuwsbrief van de ondernemingsraad uit zit te werken

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:57

Jezus mary wat kl0te zeg
Ja iedereen kan wel wat zeggen maar je wilt gewoon graag op je paardje zitten.........
Echt balen zeg....... Doet het toch nog zo'n pijn joh

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:18

silas, het zou 8 en 9 oktober zijn al...
en denk dat het niet erg is dat silas een groentje is hoor, maar zou ik dan allemaal even kunnen vragen
leuke site hoor, vind de opbouw leuk zo!

cheveyo, hihi thanx dat je het voor me opneemt, ik zou het ook niet eens willen hoor, mod zijn

jean, gelukkig heeft storm al wel vaste poep, wel zielig hoor, en altijd een bepaald dieet... jeetje

spetter van de trap gevallen... rustig aan doen dus!

flettie, zozo 120 dagen drachtig, gefeli

annick, lekker zo'n vrij daggie

jeanie, wat jammer dat het rijden nog niet ging kl*te hoor
toch iets langer rust geven allemaal, dan maar even op de grond genieten van je beessie...
sterkte met de pijn ook

nou ik had net fysio, mag helemaal niet lopen zonder krukken
loop op mn kapsels, knieen kunnen de druk niet aan
ze zijn megadik, sukkels in het ziekenhuis, zo vaak doen ze de opeatie dus dat ze dat niet ff weten
ook was het zeer vreemd dat ik geen fysio oefeningen heb meegekregen voor thuis... maarja

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:34

Nou Roos dan gaan wij nog maar even doorsukkelen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:44

Speciaal voor jeanie en roosje!

Heb een cup-a-soupje gehaald. Asperge deze keer...
Ga even wat notulen van gisteren uitwerken

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:50

Er wordt hier wat afgeknuffeld .Ga maar eens een warme douche nemen......knap ik vast van op.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:59

He balen Jeanie maar gelukkig ben je wijs genoeg om dan voorlopig even niet meer op het paard te kruipen.
Kennisje van me had ook eens een keer gekneusde ribben van het vele hoesten (die liep toen al een week of 2 rond met een vastzittende/kriebelende hoest en verkoudheid). Die kon op een gegeven moment ook echt niet meer rijden van de pijn. Dat heeft volgens mij ook een week of 2-3 geduurd voordat ze weer een beetje pijnloos op d'r paard kon komen.

@ SR: sterkte met je trainingen. Wel raar ja dat je geen oefeningen van het ziekenhuis hebt meegekregen. Je zou toch zeggen dat die beter zouden weten?

@ alle zenuwpezen: was ze vandaag nog en hopelijk zie ik jullie morgen! Op dit moment schijnt het zonnetje hiero in Emmen.

Pfff, verder nog iets? Kweetut niemeer.....

Wie kan me helpen deze laatste 2 uurtjes nog door te komen? Heb geen zin meer

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:13

grid schreef:
En wat ik zag:

Shayla --> paardennaam al bijna gelijk aan de mijne en nu ook nog hetzelfde bed

Deze hebben wij dus ook gekocht met die kast met 2 spiegeldeuren erbij

Hebben als extra's het traagschuimmatras genomen !! Heerlijk slapen

Haha ! Echt grappig ! Moet toch niet gekker worden !
Wij hebben er verstelbare bodems bij genomen en pocket-vering matrassen.

Jeanie en Roos allebei

Verder geen tijd om te reageren sorry !
Ik ga zo naar Shay, alvast beginnen met wassen, vanavond als ze opgedroogd is poetsen enzo.

Misschien dat ik me vanavond nog even meld.

Prettige dag allemaal verder !

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:13

Jeanie dat is balen zeg! Kan me voorstellen dat je erg graag weer wilt rijden. Maar je lijf geeft het echt aan, dus nog effe kalm aan!
Met mijn blauwe plekken gaat het goed! Ik kan gewoon soms zo ontzettend onhandig zijn. Gelukkig loopt zoiets altijd af met een blauwe plek of een kneuzinkje. Wat dat betreft past een tinker goed bij me. Die struikelt ook over elk los steentje
Net de boodschappen voor vanavond gehaald, verjaardag hubbie. Nu nog even mijn tas inpakken voor het weekend. Hopen op beter weer. Het is koud buiten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:24

ja maf hè ... zoveel gelijk, maar toch net beetje anders

balen jeanie ... hopelijk wordt het snel weer wat beter en kun je het weer gaan oppakken, ik ben erg blij dat ik na 6 weken weer in t zadel zit

en ook roos nou ben dan maar blij dat je naar fysio moest en deze je misschien wat beter erdoorheen helpt ...

ben nu even laatste werk aan het doorpezen, dan hoef ik er dinsdag niet opnieuw aan te beginnen...

Maandag naar de Mars zal maar niet teveel bij de koffie pakken (de producten liggen dus altijd bij de koffie en mag je zo pakken --> slecht ...)

Iedereen alvast succes met wassen en de keuring, klinkt al erg kriebelig en zenuwachtig hier --> maar we leven mee

Pas Jill en Sayla nog een wasbeurt gegeven. Jill's staart moet nog een keer want ze is zo'n varkentje }> , sayla houdt zich nog redelijk al zal dat nu met die stortbuien wel minder zijn (dan gaat ze lekker in natte wei rollen enzo )

nu nog even doorpezen op mijn werk dus ...

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:05

zo, ik ben weer terug van de paardjes...
is echt heel leuk daar, een "eigen" plekje zeg maar...
ze hebben daar nu op het moment 3 merries, 2 tinkers en een fries en 2 veulens 1 van de tinker en 1 van de fries maar is een kruising tinker maar lijkt heel veel op een fries, en de tinkerhengst dan!

ga zo foto's uploaden, heb er alleen geen van de hengst maar ga er dinsdag weer heen en dan ga ik foto's van de hengst maken.

hij is iig zwartbont, leuk koppie heeft ie met een lekkere bos manen, en hij is echt zooooo mega lief!!

ik ga nu de foto's uploaden, dan zal ik daar weer wat bij vertellen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:08

klinkt goed crazy funky

maar ik mag nu naar huis weekend ....

dus zie de foto's van de week wel

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:09

Crazy_Funky, je hebt het al eens gemeld hier geloof ik, maar wat was zijn naam nu ook weer?

Ben benieuwd naar alle foto's! De regel in dit topic is niet meer dan 3 foto's plaatsen. Heb je er meer, dan ff een nieuw topic openen bij ITP en hier een linkje zetten...

En nu ga ik weer snel verder. Heb agenda + programma voor vergadering woensdag uitgewerkt (we hebben vergadering en diner in een skybox van het PSV stadion, best cool). Notulen wil ik ook nog af hebben vandaag

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:09

Fijn weekend Grid!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:26

Euhm.... waarom gaan die Taiwanezen er nou vanuit dat er wel een metro loopt van Emmen naar Dusseldorf? En waarom willen ze perse een auto horen om naar D'dorf (en weer naar Osnabruck) te rijden terwijl dat met de trein echt stukken goedkoper is?
Ik snap ze soms echt niet hoor

Fijn weekend Grid!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:27

Iedereen een fijn weekend en de keuringgangers zie ik morgen wel!
Was ze en veel succes voor morgen.
Bye!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:30

Spetter je moet ook niet vallen. tenzij je van blauwe alternatieve tijdelijke tatoos houdt.

Jeanie dat wordt dus nog even wachten met rijden. Het lijtk meniet echt goed voor hechtingen ed als ze zo gaan trekken.

Dobbel sterkte voor je hopelijk heeft het rijden geholpen om je hoofd erbij te houden.

Jellie wedstrijd is leuk maar je moet maar op het idee komen.

vandag niks gehoord van de ene makelaar. Wel van een ander waar we al een bod op gedaan hadden wat geweigert is omdat een ander al verder was. Die hadden het huis gekocht en blijken vanmorgen door priveomstandigheden zich terugetrokken te hebben.

Nu gaan we daar vrijdag maar weer kijken nog en tot die tijd rustig afwachten of we wat van de andere makelaar horen. Dan wordt de keus moeilijk. 2 totaal andere regios met beide huizen voor en nadelen. de een de omgeving wat beter, die kennen we al hebben daar al een stal als het nodig is, dichter bij vrienden en het huis is goedkoper maar moet wel nog wat aan gedaan worden.

De ander een groter en perfect aangepast huis met een rustige ligging alleen de omgeving kenne we nog niet goed, ook kennen we verder niemand die in de buurt woont. Alleen weer dichter bij Sanders werk. Moeilijk moeilijk.

Vanmiddag weer een fase afgesloten van mijn leven. mijn auto is op een aanhanger weggereden richting Zutphen waar hij een 2e leven als hulpauto gaat dienen met wat extra anpassingen. Je weet dat het moet gebeuren maar nu zit ik toch wel even te slikken.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:30

@chubby: op papieren heet hij rambo hij schijnt, dat wat de eigenaar zei, goede papieren te hebben...
verder heb ik er nog niet over gevraagt, maar dat doe ik dinsdag dan wel..

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:41

hier dan de foto's:
ze zijn met de telefoon gemaakt en dan krijg je (bij mij tenminste) kleine foto's dus ik moest ze even wat vergroten dus vandaar dat blauwe en witte eromheen.. scusi daarvoor

eerst het veulen van ukkie een kleine tinkermerrie die als 2 jarige uit engeland is gekomen.. het is een hengstveulen en echt een maatje met de hengst, wat dus niet zijn vader is!
Afbeelding

dan nog een foto van het hengstveulen, dat witte wat je ziet op zijn kont komt niet door de zon ofzo, hij heeft gewoon heel veel witte stippen op zijn kont
Afbeelding

dan komen ires een tinker merrie en sterre de friese merrie, die nu allebei zijn gedekt door de hengst "rambo"
Afbeelding

en dan de andere merrie ukkie en daarnaast het veulen van sterre, sammy.
Afbeelding

en nog even de andere foto die ik van de eigenaar heb gekregen om even een duidelijker beeld te krijgen
Afbeelding

de veulens zijn nu 4 maanden oud en schelen 2 weken de friesxtinker veulen is 2 weken ouder.
Laatst bijgewerkt door crazy_funky op 16-09-05 15:43, in het totaal 2 keer bewerkt

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:41

#Crazy_funk: is hij een goedgekeurde dekhengst? en bij welk stamboek staat hij ingeschreven?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:42

Ben benieuwd wat de eigenaar goede papieren noemt Crazy_Funky (damn, wat een lastige naam heb je toch )

Karuna, spannend! Twee mogelijkheden dus. Succes met de beslissing! Heb jij nu zelf geen aangepaste auto meer?!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:44

nee hij is geen goedgekeurde dekhengst, de eigenaar doet het puur voor de hobby.
en bij welk stamboek vraag ik dinsdag wel even!

en ja sorry voor de naam, je mag hem afkorten hoor

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:47

crazy: is dit hem??? het is wel een babyfoto.... Hoe oud is hij nu?
Afbeelding

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:48

Oh voordat ik het vergeet...een kennis van me heeft een tinkermerrie te koop, bruinbont, ca. 1.50m hoog, bereden,erg braaf en verkeersmak.
Voor meer info ff pb-en.