Was ik ook wel van plan,zet de wekker om 6 uur en gaan met de slang of macho het leuk vind is een tweede die is toch al zo dol op water maar niet heus ! tegen de tijd dat hij aan de buurt is ,dan is hij wel weer droog !
Lekker met een dekentje om binnen zetten Jacky2, volgens mij slaap je dan ook beter.
wat is mijn Vasthi yoch een ongelofelijke viespeuk! Vanmiddag heb ik haar staart 2 maal gewassen en alle strontstukjes met de hand uit de staart moeten trekken. De staart is nu poepvrij, maar nog lang niet wit......en dat terwijl zij helemaal niet gekeurd hoeft te worden.
Met Cesair had ik aanzienlijk minder werk. Ze stond ook hardstikke stil. De vorige keer met wassen stond ze flink te steigeren.
Vasthi, ik heb nu een klein vlechtje in Lisje d'r staart en ze weet 'm ineens op te tillen met mesten... Helpt dus echt goed... Na de keuring eens kijken of het misschien wel een beetje blijft helpen...
leuk die foto's van mensen hoor ga ze wel herkennen
als er niemand hier is die me even op zou kunnen halen dan ben ik er waarschijnlijk pas rond een uur of 2 of ietsje later, hoop dat ik dan nog een stoeltje kan vinden haha
Wij gaan pas om een uur of 12 van huis weg (kan zelfs nog later, maar dan zien we nog wat) dus ik heb 's morgens alle tijd om Jordy nog te wassen Heb er nog helemaal niks aan gedaan, meneer heeft ineens het vreemde idee gekregen om zichzelf helemaal spier- en spierwit te houden En als het vrijdag nou net zo hard regent als het hier afgelopen zaterdag heeft gedaan (dat was me een hoosbui!!), dan issie zeker wit, was hij toen ook
Haha Sas moet gewoon in het midden staan en dan steeds met haar hoofd rondjes draaien, gaat makkelijker dan heen en weer rennen... *ziet ondertussen playmobielpoppetje met draaiend hoofdje voor zich*
Ik kom voor graadverhoging ja.... Haha moeten blijven tot het eind zou wel leuk zijn...
Ik weet dat ze het thuis doet en kan, maar nu maar afwachten wat ze daar doet... Vorige keer was er te veel stress en was ze te overdonderd, dan gaat ze wat krabbelen en om zich heen kijken....
Oei Wendy kriebels! Ik maak me alleen maar druk over of ik de paardjes wel schoon krijg. Ik bel jou of Angelique trouwens even op weg naar Houten. Jullie hebben dan vast de stallen al gevonden en dan hoeven wij niet meer zo te zoeken
Mijn nichtje van 11, Anouk, is trouwens een van de lintenmeisjes.
Half negen al! Wij zijn er denk ik rond half 10. Ik heb gewoon 1 stal, zou fijn zijn als je even kunt uitzoeken waar ze moeten staan, maar ik denk bij elkaar want ik heb ons tegelijk opgegeven.
Ach het kan alleen maar beter gaan dan vorige keer toch?
Haha ja, ik neem dit jaar maar de tijd. Vorig jar gingen we vanuit de trailer zo de ring in... Dit jaar mag ze even rondkijken en wennen....
Ja, maar Lisje moet om 10 uur lopen, dan moet ze in de stal, laatste borstel, manen en staart nog een keer kammen, beetje rondlopen etc en dan gaat het hard!!
Mijn meiden ga ik morgenvroeg ophalen in Boxtel (waar ze gestald staan) en dan richting de Zilvia's Hoeve waar ik ze s'avonds lekker ga wassen. Daar hebben ze tenminste mooie makkelijke badkamer( ) met warm water en een solarium om te drogen, ze blijven daar dan lekker een nachtje logeren. Zaterdagochtend rond een uur of 7.30 U effe kijken of ze nog een bietje schoon zijn. En anders mag Jenni (van bokt) aan de slag om de vieze plekken er weer uit te poetsen
Tot zaterdag allemaal enne nee ik plaats geen foto van mezelf (die zijn echt te erg)
heel goed Trea, heb ik met Chuck toen ook gedaan, was super, moest wel lachen met al die Pennymeisjes om me heen die Chuck wel ff droog wilde gaan stappen
Wen
enne, dat rennen is wel goed voor mijn overtollige kilootjes