[TI] De klok om? Tijd voor de NSvT zomercompetitie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:14

Had je me de zaterdag voor Hagestijn er al bij staan Wendy?

WenK

Re: De klok om? Tijd voor de NSvT zomercompetitie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 21:17

Moet ik even kijken patrick...

De startlijst voor Heeze komt ongeveer een week vooraf online.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:21

Oké dan weet ik wanneer ik startlijsten in de gaten moet houden!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:40

Nog anderhalve week en dan is het alweer zo ver!!! Ik heb er onwijs veel zin in, vanavond weer hard aan het werk met m'n paardrij-juf om de puntjes op de i te zetten. Onze eerste keer in het L2 *\o/*

Helaas is mijn moeder te gestresst om ons veulen mee te nemen naar de keuring, Maar ik doe zoooooooooooo mijn uiterste best om haar alsnog over te halen. Dat knappe ventje is zeker keurings waardig :D

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:54

Ik heb morgen les en dan besluit ik definitief of ik dat stuk ervoor ga rijden....dus ik hooop dat ze fijn loopt hahah

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 20:34

De voorlopige startlijst voor de koudbloedwedstrijden volgende week in Heeze staat op www.startlijsten.nl. Helaas is er onvoldoende animo voor het springen zondag. De zaterdag is qua dressuur vrijwel VOL (we wachten nog op antwoord van een aantal combinaties), voor het springen is het nog wel mogelijk op te geven. Op zondag kun je nog wel opgeven voor de dressuur.

Ook de stallen en eventueel overnachting (en BBQ) zijn nog beperkt beschikbaar.

Inschrijven gaat zoals altijd via nsvtsport@gmail.com

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:02

Fijne tijden zaterdag, ik heb er zin in!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 15:00

Op startlijsten.nl staat een nieuwe versie van de startlijst met een paar wijzigingen. Ik verwacht weinig wijzigingen meer. We hebben er zin in!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 06:33

Ik ben eens benieuwd hoe het komend weekend gaat, Keltic gaat al een week superfijn........Hadden we gisteravond maar het was een groot drama -O- :+

We maken maar het beste ervan, wordt idg weer een topweekend :) Ik zoek eigenlijk nog iemand die mij zou willen voorlezen (L2), is er hier misschien iemand die zou willen lezen?

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:28

Allienda schreef:
Ik ben eens benieuwd hoe het komend weekend gaat, Keltic gaat al een week superfijn........Hadden we gisteravond maar het was een groot drama -O- :+

We maken maar het beste ervan, wordt idg weer een topweekend :) Ik zoek eigenlijk nog iemand die mij zou willen voorlezen (L2), is er hier misschien iemand die zou willen lezen?

Gaat helemaal goedkomen hoor!
Vergeet niet dat het voor de paarden ook raar weer is.. dan warm en dan weer nat en koud en dan weer warm..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 06:59

Gister avond heb ik de uitslagen nog even op startlijsten.nl gezet. Het was een heel bijzonder weekend. Nu gaan we de rest afhandelen, werken en hopelijk uiteindelijk ook een beetje bijkomen want na de oefenavond voor het wakeboarden as vrijdag en de keuring in Sommelsdijk as zaterdag is Hagestein alweer over een kleine maand.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:00

Misschien een wilde gok, maar afgelopen zaterdag in heeze was er een meisje dat foto's maakte. Is er mischien iemand die zo weet of deze foto's ergens terug te vinden zijn?

Ik heb een erg leuke wedstrijd gehad, ondanks dat de proeven niet naar mijn zin gingen ben ik toch heel tevreden haha :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 10:01

De uitslagen van de Tinkerdagen in Leusden zijn verwerkt, dus we hebben een laatste tussenstand voor de dressuur. Voor het springen hebben we momenteel geen deelnemers aan de competitie staan. Is dit een fout van ons? Geef dat dan aan via nsvtsport@gmail.com

We hebben de deelnemers die niet meer aan voldoende wedstrijden konden komen én de deelnemers die niet ingeschreven staan voor de finale in Hagestein verwijderd uit de lijst.
Mocht je wel voldoende wedstrijden hebben gereden en toch de finale willen rijden in Hagestein, geef dit dan uiterlijk vrijdag 18 september aan ons door via nsvtsport@gmail.com. Na deze datum is inschrijven voor de finale helaas niet meer mogelijk.

De startlijst voor de wedstrijden in Hagestein zal vrijdag 18 september of zaterdag 19 september op startlijsten.nl gepubliceerd worden. Wijzigingen zijn dan tot uiterlijk woensdag 23 september mogelijk, daarna worden de lijsten definitief.

Voor de zaterdag hebben we met name voor de koudbloedenrubriek aan het eind van de middag nog plek.

Ook is inschrijven voor Bestgaand Rijpaard op zaterdag nog mogelijk. De tinker dient minimaal 4 jaar oud te zijn en de basis onder het zadel te beheersen. Je rijdt in kleine groepjes voor de jury. Wedstrijdkleding is niet verplicht, maar een verzorgde presentatie wordt wel op prijs gesteld. Veilige schoenen (of laarzen) en een cap zijn wel verplicht. Voor deelnemers aan de zomercompetitie en de keuring is deelname aan Bestgaand Rijpaard gratis. Inschrijven via nsvtsport@gmail.com
foto van NSvT, de Vereniging Het Nederlands Stamboek voor Tinkers.
Afbeelding

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 16:29

Sport..

De startlijsten staan online, je vind deze op www.startlijsten.nl. Voor het overzicht hebben we 2 aparte lijsten gemaakt. Kijk dus goed welke dag je hebt opgegeven. We hopen het iedereen naar de zin te hebben gemaakt zo.

De sluitingsdatum voor de Tinkerrubriek zaterdag is 19 september, helaas moeten we daar deze keer strak aan vasthouden. Inschrijven voor de zaterdag kan na deze datum nog wel, maar uitsluitend voor de rubrieken aan het einde van de dag. Deze rubrieken staan open voor Tinkers, Friezen en alle overige koudbloeden. De ochtendrubrieken zijn uitsluitend voor Tinkers.

Ook voor de zondag kan nog ingeschreven worden. Deze dag staat open voor alle koudbloeden en Friezen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 20:03

De laatste updates zijn gedaan, de lijsten zijn definitief. We hebben zin in deze laatste loodjes van de zomercompetitie en hopen er weer een bijzonder weekend van te maken!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 05:14

Wen, van hoe laat tot hoe laat zijn beide dagen komend weekend? Kreeg vraagje van mensen die willen komen kijken.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 07:25

Grofweg zaterdag 8.30 tot 18.30 en zondag 9.00 tot 15.00.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 04:01

thanks

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 19:38

Het was een wederom zeer geslaagd weekend, vooral op zaterdag stond het hele terrein vol auto's, trailers en publiek. We mogen constateren dat alles op rolletjes liep en zijn dus zeer tevreden met deze afsluiting van ons zomerseizoen.

Inmiddels staan de uitslagen van de wedstrijden op startlijsten.nl

De uitslag van de zomercompetitie vind je in dit facebookbericht als foto terug.

Alle kampioenen gefeliciteerd!
* Mascha van Vliet
* Wendy Ongena
* Mellanie Koster
* Amber Bree
* Danielle Hunnik
* Cynthia Kerkhof

Deelnemers bedankt!

Aan alle vrijwilligers een heel bijzonder dank je wel. Zonder jullie is de organisatie van dergelijke wedstrijden niet mogelijk!

Afbeelding

Afbeelding