Leonoor schreef:Bij Nsvt
Heb me net aangemeld als lid miv het nieuwe jaar.
Kan ze volgend jaar ook naar de keuring.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De NSvT wedstrijden zijn echt super gezellig en zeker aan te raden
Ik zie dat je uit de buurt komt [geboren en getogen in Brunssum
] -> Op Meulendijks in Heeze zijn de meest dichtbijzijnde wedstrijden 
Maar het klussen gaat helaas niet vanzelf
Nu even doorknallen
met de verbouwing van de stal en dan kunnen we weer. De wereld kan op zn kop staan maar in Febr. ben ik erbij!! 
Henderike_1 schreef:Yeaahh. 22 november starten we met onze 1e onderlingen wedstrijd, om te inventariseren hoe ver we zijn en om te kijken waar we juist nog veel aan moeten werken.
Wanneer hebben jullie weer wedstrijden?.
Groetjess..

)

Lowara schreef:In het L2 eerste proef, proef 14 punt 6![]()
ik maakte er blij eentje van drie, en arme Mieke maar keihard roepen VIER bogen, VIER bogen!!!!![]()
Ik had met Keltic de proef vorige week thuis eens geoefend..................Maar ik had die proef nog niet eerder gereden, ik dacht dat pap het fout voorlas {ondanks zijn super hulp heeft hij niet zo kaas gegeten van een proefje lezen
}
Maar kent alleen rechtuit buitenrijden.............Afgelopen donderdag zat ik er voor het eerst op en afwenden van de wand was al moeilijk, laat staan stelling of halthouden
Beendruk was haar ook vreemd. Kortom we beginnen lekker van vooraf aan, lekker de basics. Indy is het type dat het fijn vindt om voor je werken
Na drie keer rijden zijn de voltes al bijna voltes en met een beetje stemhulp werkt de rem ook
mascha_king schreef:Super Daan!! Ben eigenlijk heel benieuwd naar haar. Lekker ook dat je Devin weer mag oppakken. Hoop dat je nu kunt blijven opbouwen he...
Maar we waren toen druk in onderhandelingen met het huis daarna planningen maken, renoveren, verhuizen etc. Naar mijn idee loonde het niet als ik maar 1 of 2 keer kon rijden om hem dan weer een week stil te zetten ivm tijdgebrek / stress oid. Dus heb ik gewacht totdat het wat rustiger zou zijn
Alleen zijn de weekenden op het moment echt helemaal vol met klussen. Waarschijnlijk wordt het dit kalenderjaar geen wedstrijd meer voor ons
Keihard trainen voor Houten en Heeze Febr. 2016!!
ik zou eigenlijk de proeven wat vaker moeten oefenen

) ) Dit wordt al minder, wij hebben toch bepaalde regels waar ze zich aan moet houden
Totaal anders dan ik gewend ben
en Keltic die moet je toch altijd maar weer zien te motiveren om te dressuren en is niet echt een voorwaarts typje, meer een laat me eten typje