patrick1994 schreef:Ik ga heerlijk alleen lekker de ruimte voor mezelf in de trailer.... of me moeder moet dit jaar zo gek zijn om toch mee te gaan hahah
Nee jij gaat bovenin t stapelbed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jippie_G schreef:Haha, maar ik ken Kai; die zal de hele dag pogingen wagen. Maar goed, dat mag dan gewoon niet.
Maar blijven jullie paarden dan rustig op een trailer/ vast staan? Het is voor Kai de eerste keer dat we op wedstrijd gaan, dus kan me daar niet zo veel bij voorstellen...
JoanneE schreef:Ik heb even een snel vraagje, jullie weten dat vast. Ik heb zo'n halsterhoofdstel ooit laten maken. Mag je hiermee een onofficieel proefje starten?
[ Afbeelding ]
Alvast bedankt!
Citaat:1. Het paard dient te zijn opgetoomd met een goed passend en in behoorlijke staat van onderhoud verkerend Engels, of hierop lijkend,(dressuur)zadel, hoofdstel en bit. Het rijden met een westernzadel is niet toegestaan. Het zadel moet voorzien zijn van ruime beugels. Vanwege veiligheidsredenen mogen de stijgbeugelriemen en/of de stijgbeugels niet aan de singel worden vastgemaakt."
Dit is een vrij summiere omschrijving waardoor alle zadels die lijken op een dressuur-achtig zadel gewoon gebruikt mogen worden. De deelnemer mag bijvoorbeeld met een springzadel starten, maar ook met een (Engels) model Barefoot zonder knop zoals de Cheyenne, Stella, Cherokee, London, Lexington en Barrydale. Let er wel op dat je deze dan natuurlijk wel met gewone Engelse beugelriemen en stijgbeugels gebruikt en niet met fenders, omdat je daarmee weer meer het uiterlijk van een westernzadel krijgt en dat is niet toegestaan.