Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en weinig tot geen internet.
 Maar blijf me toch lekker in de kleurtjes verdiepen tot ik het snap. 
 (ik kon niet kiezen uit beide rassen haha)                                                         
 ) betaalde ze iets van 90 euro per maand. Mocht ze drie keer rijden, hoefde ze niet uit te mesten (alleen water te geven als dat nodig was), mocht ze met Jes lessen en verder gewoon haar eigen plan trekken. Werkte uitstekend, tot ze zonder ook maar iets te zeggen verdween 
 Sindsdien ben ik er wel klaar mee 
 Het werd pas mooi toen ik op de terugweg even het touw om haar hals hing om wat te pakken.Tempo ging om hoog en toen marcheerde ze in hoog tempo naar de wei, zonder mij:
 Maar ach, weet dat ze geen gekke dingen doet en dit soort dingen vindt ze prachtig, dus laat maar gaan. Ik mocht wel zelf het hek voor haar open maken, daar had ze me dan wel weer voor nodig 

En ik zet de paarden mee binnen als 't nodig is. Daarnaast pak ik ook Roos om te knuffelen, maar ik Nola wat makker, Voorheen ook Rosie en Mary) en maak ik voor hen foto's voor de site en facebook van alle paardjes en veulens.
 ) 
 Mag ik me melden?
 )
  en vooral, erg veel LOL hebben!