Wauw dit gaat hard! Wat is er veel bij. Ik ben op vakantie in Zeeland, waar veel regen is (alleen vandaag hoor, verder nooit
) en weinig tot geen internet.
Vrijdagavond wel even thuis geweest bij mn merrietje. Was heel fijn. Ze was op haar eigen kalme vriendelijke manier blij om ons te zien. Even met haar aan de lijn gelopen, waarbij ze echt haar best deed, ook in draf ging ze netjes naast mij en kwam me keurig niet voorbij. Met een heel braaf en tevreden koppie. Dat voelt dan zo top! Samen lol met je knol, en leuk om te zien dat dat zo goed blijft hangen.
Wel weer veel leuke dingen gelezen. Welkom nieuwe tinkerfans! Een lijstje namen zou idd handig zijn haha.
Kaat wat ziet dat er heerlijk uit op je filmpje. En prachtige omgeving!
Dana nog weer verder opgeknapt, gelukkig Jolanda.
Joanne gefeliciteerd met Noeka's premie! Is Gi alweer een beetje bijgekomen. Ben benieuwd of je verandering aan hem merkt? Jammer dat je niet meer fokt maar iedere keer dat afscheid lijkt me idd zwaar. Of je moet het groter gaan opzetten en een rijstal beginnen met dieren uit eigen fok...
Ik ga ook niet fokken én geen wedstrijden
Maar blijf me toch lekker in de kleurtjes verdiepen tot ik het snap.
Zo Niene jullie karretje wordt een sjieke wagen! Hadden jullie toch ook al een trailer zo mooi opgeknapt?
En Joanne als je gaat verleasen zou ik een vast bedrag vragen, en zelf de kosten (en daarmee de planning en regie!) van smid en DA houden. Ook als je van jouw kant wilt stoppen met de bijrijder, blijft het zuiver want er is dan alleen betaald voor het rijden an sich. En zijn er geen 'claims' vanuit de bijrijder te maken voor investeringen of hoge bijdrages voor andere zaken.
Komt er echt een keer een hoge DA rekening en bijrijder wil uit zichzelf voor die specifieke keer wat bijdragen, is wel weer prima.