Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
accady schreef:ben ik inderdaad vanaf gevallen en hield er 2 gebroken wervels aan over.Gaat nu weer de goede kant op,gelukkig.hoop over een paar weekjes weer zelf wat meer met Higgins te kunnen doen nu word hij verzorgd door mijn bijrijder.En ik ben heel benieuwd naar de uitleg over hoe een foto te plaatsen,ben daar niet zo'n ster in maar ga mijn best doen.wil Higgins graag laten zien want ik ben ondanks alles erg trots op hem
jansje73 schreef:Vandaag met Taartje tussen de onweer buien door een klein rondje bossen en duinen gedaan. Taartje heeft kennis gemaakt met de Hertjes van Cafe de drie Linden, dat vond ze erg eng . Ze kwam tot 2 keer toe omhoog draaide om en nam een kort sprintje. Taartje laten kijken naar de hertjes en ze liep er wel lang zonder problemen verder.
Blingh , ik weet niet of ik dinsdag mee kan gaan rijden.
Blingh schreef:jansje73 schreef:Vandaag met Taartje tussen de onweer buien door een klein rondje bossen en duinen gedaan. Taartje heeft kennis gemaakt met de Hertjes van Cafe de drie Linden, dat vond ze erg eng . Ze kwam tot 2 keer toe omhoog draaide om en nam een kort sprintje. Taartje laten kijken naar de hertjes en ze liep er wel lang zonder problemen verder.
Blingh , ik weet niet of ik dinsdag mee kan gaan rijden.
Laat maar even weten is wel aan jouw kant toch? Drunen?