Ohjee! Na vandaag twijfel ik toch weer tussen L1 of L2 starten... Sylvano heeft zich echt zo vreselijk misdragen vandaag! Een echte rodeo met toch wel een aantal risicovolle momenten... Hij vloog zelfs bokkend op de bakrand af tijdens de proef (was bang dat ik erover heen op de grond zou belanden) en ik mocht een stukje opnieuw doen, maar dat leverde wel -4 punten op en even later nog eens -2... Vandaag was een L1 proef die ik al vaker heb gereden... Vorige week L2 geoefend en dat ging thuis best redelijk... Hoezo, Tinkers zijn rustige paarden?! Hoe verder wij komen en hoe meer hij kan des te heter hij wordt!
Ik ben nog steeds aan het wachten of pap vrij kan krijgen dat weekend............... Maar we willen zeker weer komen
Allienda
Geplaatst: 23-01-14 16:42
Nu kreeg ik zelf slecht nieuws op mn werk ik kan de vrijdag absoluut niet vrij krijgen........... Maar we gaan gezellig toch meedoen. We komen wel op vrijdag naar Leusden maar het hangt een beetje van mn dienst af of ik de vrijdagavond al kan starten of anders op zaterdag start
{EDIT}Ohja ik heb me zojuist met m'n twee toppers ingeschreven
Ik en Troy gaan beide starten op de Tinkerdag. Ik denk dat onze planning er ongeveer als volgt uit komt te zien:
Zaterdag: (Amber Alles) - springen 80cm - cross - estafette - Keuring?? -> ik ben lid van het stamboek, maar mijn vader is eigenaar van wizzard. Kan hij dan wel met de keuring meedoen? Ik ben echt een leek op dit gebied.
Is een lange tijd geleden dat Wizzard en ik serieus dressuur hebben gereden. Maar we zijn weer redelijk op de goede weg. Wel regelmatig nog hier en daar miscommunicatie omdat meneer dan wat anders wil
Laatst bijgewerkt door AmberB_ op 23-01-14 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga alleen de zaterdag dressuur B 2x officieel statten. En wil de keuring graag mee doen. Moet mijn paard dan echt op mijn naam staan of kan ik dat daar te plaatsen laten doen? Het is voor mij allemaal nogal nieuw, ben nog nooit naar zo'n weekend geweest.
Ik heb me nog niet ingeschreven maar kom zeer zeker, met of zonder paard is nog een verassing maar Shadow blijft deze keer sowieso nog thuis met dan hoop ik een gezond veulentje hahah
Angelique, ik ga op vrijdag en zaterdag met Sylvano en heb plek over in de trailer... Dus als je van dag wilt wisselen kun je mee rijden! Zaterdag moeten wij weer naar huis, want zondag heb ik een menwedstrijd...
Angeliekje
Geplaatst: 27-01-14 22:16
Dat is aardig Heleen, maar ik had al helemaal in de planning staan dat we zondag komen. Nu kan mijn vriend ook met ons mee (die heeft zaterdag een wedstrijd met wielrennen).