Flesje rescue remedy staat al op het lijstje om mee te nemen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het zal 4 - 5 uur rijden zijn voor ons. Ik rij niet zelf, maar ik denk dat ik dat nog het spannendste vind van het hele weekend... Als de droom maar geen nachtmerrie worden gaat...

wie weet doe ik volgend jaar wel mee
Ik heb antwoord gehad en dacht het hier misschien neer te schrijven.
tinker_sally schreef:Dan heb ik nog niet te klagen. Wij zijn denk ik ong. 1 1/2 uur onderweg.
Ik zag zelf heel erg tegen middelburg op. Maar blijkbaar is daar een randweg omheen gemaakt.
Ik denk dat wij rond half 8/kwart voor 8 gaan laden. Zijn we mooi op tijd en kan ik daar nog even ontspannen voor de rit
En dat we maar net zulk weer hebben als dit weekend!

Jackytje schreef:Ik heb stiekem het paardentijdschrift Bit laten weten over de Sokkenwasrit, evt voor een leuke reportage - als dat nou niet gaaf zou zijnIk heb antwoord gehad en dacht het hier misschien neer te schrijven.
'Bit Beste Kaatje, zijn er ook fotografen aanwezig tijdens de rit? Wellicht kun je na afloop enkele mooie (scherpe foto's, zon, veel paarden, water) sturen? Dan kunnen we kijken of er geschikt materiaal bij zit voor in Bit. Met vriendelijke groet, Lonneke Ruesink, Bit@eisma.nl'
Dus, kom maar op met die fotografen?!
Overigens ook nog andere tijdschriften als Hart voor Dieren, Ros & Cap een berichtje gestuurd![]()