Even een topic bijlezen hoor 
Ten eerste nogmaals mijn complimenten voor de opening Kaat!
En hoe gaat het met je DA? Nog een beetje gelukt?
Een aantal mensen die weer actief komen meekletsen, gezellig!
Jaron als kinderpony, braaf! Mag ik ook nog eens komen kijken en voelen?
Ben je toevallig volgende week woensdag vroeg vrij? Ik ben dan in Apeldoorn, gok rond 14u - 15u klaar en t is maar 25 minuutjes met de trein vanaf daar 
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jou en Eros Ellie. Gewoon eens rustig erop gaan zitten nadat bijrijdster heeft gereden, al is het alleen maar zitten. Niks moet, alles mag, en dat steeds proberen je grens iets te verleggen, komt goed! Enne, die snelweg, dat vond zelfs Caily de eerste keer wel spannend, dus is niet zo gek hoor! Inmiddels kijkt ze er niet meer van op 
Lees over een mini van Carolien die van Appelbergen heet, die zal dan vast hier uit de buurt komen, gezien hier de Appelbergen zijn!
Jackytje schreef:En heb je msn live gedownload? Krijg je meteen windows live moviemaker bij en zal je msn ook niet meer over de zeik gaan

Dankjewel! Hij is bij mij iig nu wel weer goed functioneel!
Succes met klussen Faye!
Becs schreef:Gaat een van jullie toevallig ook naar de beoordelingscursus van het NSvT?
Ikke!! 11 mei it is! Moet alleen nog ff kijken hoe ik van station naar locatie ga komen, misschien gaat er een bus, hoop tegen die tijd ook weer een vouwfiets te hebben, en anders maar een bokker omkopen
Ik duim dat de stalling wat voor jou en Gijs is Jorine!
Balen dat de koop niet doorgaat Nathalie, maar er is hoop van andere kijkers! Luna was ook niet de eerste keer verkocht hoor, komt vanzelf!
Welkom bij de club van het echte paardrijden Johan! Al moet ik zeggen, ik kan me zo even ook niet heugen wanneer ik er voor het laatst ben afgevallen. Van Caily nooit, van Henk en Kyra nooit, van Luna nooit, van Diablo nooit, Melody ook niet, Kira nooit, Thigor nooit, Chico nooit, Lady nooit, pfff, das dus al zeker 3 jaar geleden, hihih. Wordt wel eens tijd weer dus. Misschien morgen, want heb overlegd dat ik t kleine tankje maar weer eens mag rijden, hihih.
Fijn dat het beter gaat met Amigo!
Snackie schreef:
Nou ja, jij blijft wel angstvallig uit de buurt, ik vond onze speed-date toen echt leuk en hoopte dat je een keer terug zou komen 
Snackie schreef:Leo, wanneer zijn er nog koudbloedwedstrijden hier in de buurt? iig tinker dingen behalve td leusden?
Startpas is aangevraagd en ik heb mn combi nummer dus kan inschrijven.
Zag alleen dat volgende op marcoix al vol zat?
Leonoor is ook een mooie, zegt ze niet eens dat er een site van is: www.koudbloedwedstrijden.nl Is nog in ontwikkeling hoor, maar op den duur komt er steeds meer op!
Leonoor schreef:ja natuurlijk mag je buiten je regio, ik start toch ook in Pesse bijvoorbeeld?

120 km

Wanneer? Toch niet bang dus?

Mijn favo optoming momenteel

Waar ik dus Caily, maar ook Kyra mee kan rijden. Voor Kyra moet ie een gaatje strakker.

Ook Lady paste hem!