Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HijadelaLuna schreef:Dat bedoel ik, terwijl hij eigenlijk wel moet, hij is immers veel meer waard dan wat er nu staat, dat weet ik zeker!

13 & 14 april ook weer, inschrijving is nog niet open, komt binnenkort. 

als ik in mn volgende droom m2 rij dan wil ik er over denken 

En is een 2daagse he 

helaas...zo stom gewoon...vind t gewoon zo vreselijk jammer want het is gewoon zo een ontzettend mooie pony om te zien...en hij begint nu pas mooi te worden ze sokken groeien, en ze manen worden lang zijn nu ongeveer hand breedte lang en staat alle kanten op...en snor en ze staart is net een plee borstel in zwart wit kleur 
 ...

Ben je toevallig volgende week woensdag vroeg vrij? Ik ben dan in Apeldoorn, gok rond 14u - 15u klaar en t is maar 25 minuutjes met de trein vanaf daar 

Jackytje schreef:En heb je msn live gedownload? Krijg je meteen windows live moviemaker bij en zal je msn ook niet meer over de zeik gaan
 Dankjewel! Hij is bij mij iig nu wel weer goed functioneel!Becs schreef:Gaat een van jullie toevallig ook naar de beoordelingscursus van het NSvT?
 Snackie schreef:Brr eng is die lotte he![]()
![]()
![]()

Snackie schreef:Leo, wanneer zijn er nog koudbloedwedstrijden hier in de buurt? iig tinker dingen behalve td leusden?
Startpas is aangevraagd en ik heb mn combi nummer dus kan inschrijven.
Zag alleen dat volgende op marcoix al vol zat?
Leonoor schreef:ja natuurlijk mag je buiten je regio, ik start toch ook in Pesse bijvoorbeeld?
120 km
 Wanneer? Toch niet bang dus? 

Aanbellen was schijnbaar geen optie. Nou ja, ik heb ze binnen gelaten en ben weer gaan pitten, met hevig knikkende knietjes. 
 Ik sliep vrij veel bij mn vriend ook, maar die is 3 weken op vakantie met vrienden, dik verdiend voor hem en geen probleem, maar gatver, wat wou ik nu bij hem zijn ipv hier overeind schieten bij elk geluid, niet met mn rug naar de deur te durven liggen en van slapen is al helemaal geen sprake 

, dat gevoel van angst ken ik ook zo goed, helemaal nu ik 's nachts naar mijn werk moet. Man wat heb ik vaak mijn hart in mijn keel zitten. Ik heb jou mijn geschiedenis wel eens verteld geloof ik, maar voor de anderen, het was bij mij thuis ook nooit zo veilig vroeger.