Krijg er steeds meer zin in !! Word weer een super gezellig weekend.. We hebben al grotere tent gekocht dus moet helemaal goed komen Nu nog wat spullen voor in de tent en wij zijn er klaar voor
hier ook alles geregeld kwa vervoer heb er weer heel veel zin in we zijn er vrijdag,zaterdag en de zondag en dan alleen voor de dressuur
remco1999
Geplaatst: 18-07-12 12:58
Cooltje24 schreef:
hier ook alles geregeld kwa vervoer heb er weer heel veel zin in we zijn er vrijdag,zaterdag en de zondag en dan alleen voor de dressuur
blijf je ook slapen dan of rij je heen en weer?
destiny88
Geplaatst: 18-07-12 13:21
MichelR schreef:
destiny88 schreef:
Heb je al voor alles een jury gevonden Michel?
Ja, Angelique is druk bezig geweest.
Je bent een topper Angelique
patrick1994
Geplaatst: 18-07-12 13:22
Ik en mijn groom en natuurlijk Shadow hebben er ook al helemaal zin in!! Is wel voor het eerst dat we het hele weekend gaan dus ben wel benieuwd hoe de sfeer is En we slapen gezellig in de trailer haahha
Oh, wat leuk dat Hermien ook weer komt!! (moeten Liek & ik nog ff andere jury regelen voor de zondag dan? Hebben nu geen ZZL..)
roosa
Geplaatst: 18-07-12 15:09
Wij trekken ook ons stoute schoenen aan,nog 6 weken te gaan en ze loopt prima. Bovenin heeft ze het nog een beetje zwaar,dat houd ze nog niet zo lang vol dus we doen 1 proef per dag. Eigenlijk voor de lol,en de verwachting is ook dat ik nie veel soeps rij maar het uitzicht naar leusden vind ik al een feest opzich.
Als hij weer goed in vorm is wel, t is nu nog even conditie opbouwen, maar alle knopjes doen het nog prima! Als hij komt nog wel even weer Z1 hoor, wil eerst weer wat wedstrijdritme te pakken krijgen voordat we overstappen..
(note to self; startpas niet vergeten op tijd te her-activeren..)
roosa
Geplaatst: 18-07-12 15:19
Ja die knoppen dat is het ook niet,meer het bij mekaar houden van die blumpudding Tof man!zou super zijn als ben the men mee komt
2 vragen; 1; hoe verstuur ik de knhs inschrijving? We hebben immers geen coupons meer. 2; leerling moet ik inschrijven, kan dit via mijn leunden inlog gedoe, of moet ik voor haar een extra account aanmaken?