Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beweging was minder, maar dat kwam omdat meneer met van alles en nog wat bezig was, behalve met netjes meelopen
Dus al met al ben ik erg tevreden 

maar echt een leuk mooi veulen is het!!
Prachtige merrie gezien waar ik al jaren een zwak voor heb, en terecht, ook een dagkampioen! Buiten haar ook echt teveel moois gezien
Heb ook wat foto's gemaakt, helaas hielt mijn accu het toch niet de hele dag vol, hoge iso vraagt nogal wat blijkt, dus vanaf Mella helaas geen foto's meer, voor de rest moet ik kijken wat er gelukt is met mn compactje....
Maar gefeliciteerd met de resultaten, ben benieuwd naar foto's!
Lepel schreef:Hoop echt dat er foto's komen , wan tik heb gewoon niets , als alleen wat anderen gemaakt zouden hebben , hahahhahah
Berdien schreef:Ik ben onverwachts ook nog even langs gekomen met Carolien (tinkerplein op Bokt). Keuring was toen af afgelopen, dus we hebben gekeken naar de verschillende dressuurproefjes. En zijn supporters van Benson en Silas geweest toen iedereen al weg was![]()
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Was niet vlekkeloos maar vond jullie een hele mooie combinatie! Tof om Silas na ál die jaren van stille bewondering eens in het echt te kunnen bewonderen