hoi wendy als het goed is heb ik Mariska en Destiny ook ingeschreven voor 17 juni. ik had alleen het stamboek nummer niet bij de hand, die mail ik anders morgen wel even. groetjes Miep
carolina1278
Geplaatst: 01-04-12 23:09
Leonoor schreef:
In de flyer? Als het goed is (checkt) staat daar 14 april en 15 april? Checkt nog eens, moet idd 15 april zijn! Ga ik (laten) aanpassen! Dank je voor melden!
Och Patrick, kun je nagaan dat wij al bezig zijn voor de winter weer... Als alles meezit komen daar ook weer een aantal leuke (en een leuk aantal) wedstrijden....
patrick1994
Geplaatst: 02-04-12 20:46
Als ik straks al mijn opleidingen afgerond heb wil je wel gaan helpen met alles plannen hoor lijkt me wel leuk hahah OOh klinkt goed kunnen we vant winter ook nog even knallen
Oke gaan we nog even kijken of we daar ook nog heen kunnen, maar dat weet ik nog niet. Heb je al mijn andere aanmeldingen wel binnen gehad Wendy? Ik doe dan mee aan de ZC dressuur M1 en Springen 60cm.. Volgende keer gaan we waarschijnlijk meedoen aan 80cm..
Jha ik wil heeeeeel graag in Pesse starten maar me ouders weten nog niet wanneer ze op vakantie gaan en ik weet niet of ik dan al mijn Rijbewijs voor de trailer heb......