Haha vervelend heh als meneer ten minste niet aan de wandel is in het bos Is goed hebben we nog wel over
Ariebren
Geplaatst: 17-03-12 23:10
Leonoor schreef:
De mijne rijdt ook gewoon hoor Dus daar kan anders ook mee worden gereden! We hebben het er binnenkort nog wel effekes over! Kan ik mooi Mocca nog een kroel geven, vervelend!
Voor een paar Zeeuwse bolussen rijdt mijn patrolie boot ook.
Dat zijn een stuk minder hengsten dan vorig jaar of niet ? maar zijn altij late aanmeldingen en ook hengsten vanuit het buitenland natuurlijk Heb ook vernomen dat er weer gefilmd gaat worden
flowerstreet
Geplaatst: 23-03-12 18:47
ik kom ook als kijker
Resi_lover
Geplaatst: 25-03-12 16:28
Tolkien is alweer voor de eerste keer gewassen. Donderdag z'n staart&sokken nog een keer en dan zaterdag helemaal. Hopenlijk houdt hij zich netjes op de trailer...
Hmmm hoop dat ik zondag iets kan regelen met de auto anders zie ik de HK voor mij niet gebeuren. Of we moeten dan al een nieuwe tuut tuut hebben maar ook dat betwijfel ik
De lijst bedoel je Amber? Dat zal wel snel zijn. Volgensmij krijgen de hengstenhouders van de hengsten die komen de lijst opgestuurd Dus wie weet typt iemand hem over
Edit: Jan heeft de lijst dus Aniek? Je hebt het niet thuis zeker
Er wordt maar 11 raden voorspeld voor zaterdag Tsskk.. we moeten wel kunnen wassen
Balen Steffy Toet stuk? Je zou met Leon meerijden toch? Dus je hebt een auto nodig van huis naar Leon zeker? Hopelijk valt er iets te regelen
Nee Leon gaat niet ik zou gewoon zelf gaan Maar de auto kan niet meer in de 5e versnelling. En mijn paps heeft een beurs dus die heeft de andere auto. Nouja even kijken hoe of wat.
Resi_lover
Geplaatst: 26-03-12 20:46
Ohhoo, Aniek gespiekt Ik ben benieuwd wie Tolkien zijn concurrentie ie En wanneer hij aan de beurt is
snowdon
Geplaatst: 26-03-12 20:48
Ik ga inderdaad niet, Steffy reed 2 weken terug met mij mee naar Ghlin voor de hengstenkeuring van ICS België.
stalnijmegen
Geplaatst: 26-03-12 22:35
steff, dan rijd je gewoon 100 in de 4
wil je anders wel ergens oppikken, jij hebt toch een ov ??