Citaat:"Vanaf vrijdag wordt het herfstige weer onderbroken, maar voor hoelang durft de meteoroloog nog niet te zeggen. "Het weer knapt in ieder geval aardig op, met temperaturen boven de 20 graden, zon en weinig tot geen wind en regen."
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:"Vanaf vrijdag wordt het herfstige weer onderbroken, maar voor hoelang durft de meteoroloog nog niet te zeggen. "Het weer knapt in ieder geval aardig op, met temperaturen boven de 20 graden, zon en weinig tot geen wind en regen."
Leonoor schreef:Citaat:"Vanaf vrijdag wordt het herfstige weer onderbroken, maar voor hoelang durft de meteoroloog nog niet te zeggen. "Het weer knapt in ieder geval aardig op, met temperaturen boven de 20 graden, zon en weinig tot geen wind en regen."
MichelR schreef:HHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII
Ben er nog hoor en lees trouw mee. Soms een paar dagen later....
Ik heb de startlijsten af. Moet alleen nog de goede proefnummers vermelden en de paar afzeggingen verwerken.
Heb ze vanavond er wel opstaan.
Alleen de zaterdag is nog een probleempje...
Met al die regen in het vooruitzicht hoop ik dat de kleine buitenbak op tijd droog is. Anders moet ik naar binnen met springen en de kleine binnenbak is pas op 15uur leeg. Dus dan moet dan moet ik het programma ernstig omgooien. Maar ik ga uiteraard van een goede bak uit.