Deelnemers, houd er rekening mee dat ivm het weer eea omgegooid zou kunnen worden in de startlijsten en keuringstijden. Zodra dit duidelijk is, komt er direct bericht via mail en hier.
Oh dat vind ik ook fijn! Hopelijk komen jullie er uit met de planning, zal een heel gepuzzel zijn!
WenK
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-11 21:02
Er zijn wel wat mogelijkheden hoor, we willen alles zo veel mogelijk door laten gaan. Het zal alleen wel ook (weer) wat medewerking van de deelnemers vragen.
Ja, daarom doen wij er ook alles aan om, met jullie hulp, toch alles door te kunnen laten gaan...
silas
Geplaatst: 14-07-11 21:15
telefoonrekeningen schieten omhoog hier aan onze inzet zal het niet liggen en ik weet zeker dat de deelnemers allemaal met veel plezier meewerken... het gaat een gezellige dag worden
Pfff, we zitten hier gewoon met 2 man constant aan de telefoon Hahaha, maar we blijven regelen, denken, brainstormen en rondbreien!
carolina1278
Geplaatst: 14-07-11 21:51
mmmm op buienradar was het toch de hele dag droog
waar kijken jullie dan?
Hoop dat het wel doorgaat...
Edit: ja succes met puzzelen wij als deelnemers willen zeker meewerken hoor.
Ben nu wel blij met een stalletje
Poosje81
Geplaatst: 14-07-11 22:00
Gegevens die Angelique plaatste komen van KNMI site af. En als alles loopt zoals we het nu gepland hebben, gaan alle onderdelen van zaterdag gewoon door!
T wordt voor ons helemaal chaos met vervoer e.d.... Maar zoals het nu gepland staat moet het theoretisch gezien kunnen, dus ben benieuwd!
Meeste spullen net al bij elkaar gezocht, hooinetten gevuld, schone dekjes in de tas gedaan, doos met prijzen klaargezet.. Morgen nog even allebei rijden en dan kunnen de zadels en hoofdstellen ook ingepakt! Hoop alleen dat m'n auto op tijd klaar is, want morgenavond komt er iemand m'n stuurpomp vervangen, dus hoop dat ie er snel op zit, anders wordt het nog nachtwerk! (en we moeten ook nog uber-gezellig uit eten, he Liek..?! )
*Ik wil een vrachtwagen waar ik tenminste Benson en Juul tegelijk in kan meenemen...*
Gelukkig dat in ieder geval de keuring binnen door kan gaan . Opzich als de proefjes op zand zijn is het toch niet zo'n ramp in de regen? Leuk is anders natuurlijk maar op een gewoon concours moet je ook gewoon in de regen (herinnert zich halthouden in een hoosbui met paard wat vrolijk de kont naar de jury draait om tegen de wind te kunnen staan )