Zaterdag wordt het prachtig weer, rond de 20 graden dus super goed wasweer Tol is 2 weken geleden al voorgewassen dus die wordt waarschijnlijk spierwit
aricia
Geplaatst: 29-03-11 14:20
Leuk ,ik heb er zin in ! Wij reizen zaterdag al erheen ,Forrest zal zijn harem wel gaan missen , Oonagh is hengstig en hij is heftig in love
Ik ben in de buurt,wie weet kan ik even tijd vrij maken.
gipsycobs
Geplaatst: 29-03-11 16:03
Wij zakken zaterdag eerst af naar Wilp-Achterhoek met Denver, daar gaan we ons lekker laten verwennen en krijgt Denver een mooie stal. De volgende dag rijden we de andere helft van de grote afstand Maar eerst wassen-wassen-wassen. Wel moeilijk hoor om weg te gaan terwijl ons eerste DenverBeeb van dit jaar in aantocht is. Nu maar hopen dat ze het binnen houdt tot we weer thuis zijn. Het gaat wel erg snel met uieren Een van jullie enig idee van de tijden De reeds goedgekeurde hengsten na middag ???
cp112
Geplaatst: 29-03-11 18:40
aricia schreef:
Leuk ,ik heb er zin in ! Wij reizen zaterdag al erheen ,Forrest zal zijn harem wel gaan missen , Oonagh is hengstig en hij is heftig in love
Kan ik mooi Forrestje nog een keer bewonderen
Wij komen ook zaterdag al aan Gaan in de middag die kant op
Vanavond heeft Denver zijn eerste wasbeurt al gehad; Voor de allereerste keer samen heerlijk de zee (Oke...het IJsselmeer) in geweest. WAT IS DIT GENIETEN ! Dat doen we vrijdag nog een keer
snowdon
Geplaatst: 29-03-11 21:49
Leuk Maartje! En foto's al gelukt zie ik
Denver sokjes gewassen
Wij komen in de loop van de ochtend aan en zijn begin van de middag weer weg, maar ben erg benieuwd naar sommige hengsten!
jacky2
Geplaatst: 29-03-11 22:03
Kwam er gisteren pas achter dat het diep in brabant is dus dat word vroeg vertrekken om op tijd te zijn om alle hengsten voorbij te zien komen.
Wij komen ook (mamauba en ik) we vertrekken zondagochtend om 07:00 uur om vervolgens onder weg goed wakker te worden. en Nuadhu te bewonderen en de andere stoere jongens nauurlijk
annelot
Geplaatst: 30-03-11 11:17
Hoe laat begon het nu ook alweer??
Hey Paulien wat heerlijk he zo met je paardje door het water, ik wil ook weer!!!
gipsycobs
Geplaatst: 30-03-11 12:52
10.00 uur is het begin En ja Lotje het was HEERLIJK Straks snel de baby eruit ( kan paps ervoor zorgen) en dan "tussen de bedrijven door" weer lekker genieten van je knollie
Iedereen die spullen bij Lien had besteld, ik heb het achterin de auto staan. Kom zaterdag even naar me toe om het te halen Maar graag nadat King in de ring is geweest als het kant
kylemore
Geplaatst: 30-03-11 21:06
Onze Fleedwood's Mac is ook voorgewassen en staat nu lekker in de wei en is klaar voor zijn eerste HK. Zaterdag zijn laatste was en poets beurt. Wij wensen iedereen die deelneemt aan de HK heel veel sucses,en wat het resultaat ook mag zijn zorg dat het een top dag word groeten uit Belgie.
Ariebren
Geplaatst: 30-03-11 21:10
En dan te bedenken dat het komende dagen weer mooi weer wordt. Veulentjes houden ervan om op een zonnige en warme dag geboren te willen worden.
Maar wat anders, klopt de dekdatum van 14/3/2010 wel ?? Het is nu al 30 maart. Draagtijd is nu al 371 dagen. Is er aan de hand gedekt of heeft de merrie Sayla samen met Maestro in de wei gelopen voor een langere periode ??