IK WIL OOK MEE DOEN...maar heb geen vervoer en misschien is leusden ook wel net te ver voor Sally in der uppie op de trailer....toevallig limburgers (Midden) die ook gaan?
MichelR schreef:M_D_H schreef:ohoh...mijn mams is de 17de jarig Kan je mooi het gebak meenemen wat overblijft....als ik mag gaan ja
Leonoor schreef:Ik kan op zondag voor de liefhebbers bolussen meenemen Lijstje met verzoeken per pb aub.euhm...wat zijn dat of ben ik nu een echte cultuurbarbaar
Lowara schreef:dit soort wedstrijden rij je lager dan je normale niveau ikzelf deed altijd de 60 cm mee geloof ik. omdat je best hard ragt met je paard.Ongeacht de hoogte, ragt Bonny nog
Ohhh, jullie missen echt wat Lees al op google dat het typisch barnevelds is... foutje maar schijnt beetje zelfde te zijn als zeeuwse bolus (al ken ik dat weer niet)
jaaaaa, heb mail! Oeh ben helemaal enthousiast en zit vol met ideeën! Haha, arme Michel die mijn mail(s) en PB(s) moet lezen...
haantje pik ken ik ook niet maar bolussen wel , en die zijn zeker heel lekker!Ik heb de mail ook gehad en al geantwoord
ik moet alleen nog even mijn mams vertellen dat haar verjaardag of een week eerder moet, of een week later...of helemaal niet