Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
silas schreef:oh heb al een fototje gekregen van mijn kanjer...
Wat is het toch een lekker ding, zo braaf en zo super dat hij zijn best deed.
Terwijl juf door een ongelukje op stal met 1 geblesseerde pols reed... ik ben zo trots op die twee
[img]http://lh6.ggpht.com/_yiGODABboZc/TMNA2XR1enI/AAAAAAAADU8/_z1hZgaAqrM/s640/IMG_9076%20-1.jpg
dank je wel berendje
Pellie schreef:gefeliciteerd allemaal, sandra hoe deden jouw mannen het?
Leonoor schreef:Hij ziet er zeker goed uit! En allemachtig, wat een geweldige beweging! Gefeliciteerd met die schitterende en royale 1e premie!
san1989 schreef:Had het totaal niet verwacht en dat was ook duidelijk op de film te zien
Shayla schreef:En dan nog .... vond ik dat ie "bagger" liep in de drafHij kan veeeeel beter dan wat ie deed
Of ben ik nu een strenge oma ?san1989 schreef:Had het totaal niet verwacht en dat was ook duidelijk op de film te zien
Viel toch wel mee ?Een 1e premie met 150 punten... sanne d'r reactie ------>
![]()
![]()
![]()
Echt waar ... ik ga d'r een avatar van maken voor je
TinkerTom schreef:maar dat had ik met Paradiso ook hoor, die kan ook veel beter lopen dan die deed, hoewel hij gelukkig het 2e rondje nog wel het laatste stukje een beetje liet zien wat die kon![]()
Maar zag ook bij Duncan geloof ik in het laatste rondje ene stuk waar ie wauws liep!
san1989 schreef:Hij kon zeker beter daar waren we het gelijk over eens maar goed hij liep niet slecht.
NEE san dat zou je je lieve vriendin toch niet aandoen he!
Citaat:Slecht was het inderdaad niet , zeker niet omdat ie zich toch wel een beetje liet zien ondanks dat ie het best spannend vond
Tuurlijk doe ik je dat aan![]()
![]()
san1989 schreef:Wij zijn eigenlijk strengMeneer sleept een hele mooie eerste premie binnen en wij zitten te miepen dat ie zich niet helemaal liet zien
Ik was al bang dat je me dat ging aandoen
Shayla schreef:san1989 schreef:Wij zijn eigenlijk strengMeneer sleept een hele mooie eerste premie binnen en wij zitten te miepen dat ie zich niet helemaal liet zien
Ik was al bang dat je me dat ging aandoen
Dan houden we nu op met miepen over hem![]()
![]()
Ben ook gewoon heel trots op m'n kleinkind![]()
Hij heeft zich verder ook gewoon keurig gedragen
![]()
![]()
Beter dan z'n broer toen ie een jaar was
Maar ik hou wel van je hoor