Kan ik mijn draad dus op jullie stroomdraad aansluiten? Dan moet het wel lukken vermoed ik. Hij kan pertinent niet alleen staan (verlatingsangst) dus zo dicht mogelijk bij anderen zou top zijn (hij kan met alles).
Ja de draden kunnen gewoon op ons stroomdraad aangesloten Ik heb een aantal shetjes die overal bij-in kunnen voor de paarden die niet alleen kunnen
grrr
Geplaatst: 14-02-10 19:09
Ommen is voor ons ook nog wel te doen. Nog totaal GEEN wedstrijdervaring in wat dan ook, maar daarom is zoiets misschien wel leuk. Beide tinkies zijn western ingereden, en we hebben regelmatig les, maar weet niet of ik tegen die tijd al zover ben voor het een of ander.... 't Grondwerk lijkt me ook leuk? Ik hou dit in ieder geval even in de gaten...
Cheveyo
Geplaatst: 14-02-10 19:17
cp112 schreef:
Ja de draden kunnen gewoon op ons stroomdraad aangesloten Ik heb een aantal shetjes die overal bij-in kunnen voor de paarden die niet alleen kunnen
ik heb zelf hier nu zwart en bruin bij hem dus dat moet wel lukken, geweldige dingetjes heb je!
WinSel
Geplaatst: 14-02-10 19:46
Kheb er zin in Chantal, wou je mij nog ff mailen wat er bij de vergadering is besproken ?
IndianaJones
Geplaatst: 14-02-10 21:53
is er ook een (mini/boeren/gewone) camping heeeeel dichtbij??? Ik wil wel beide dagen, vindt het het leukst om dan nachtje te blijven! Kan ik op een later tijdstip ook nog zeggen voor de zaterdag "wel of niet paard mee?"
wat leuk!!! Helaas is oma dan jarig (10 juli) en moeten we dan naar zeeland. Leek me wel leuk!
IndianaJones
Geplaatst: 14-02-10 22:16
nou als er niet meer Heugezanders meegaan kan dat prima Nic! En als dat wel het geval is neem ik een tentie nog extra mee en ben jij m'n "bijslaaptentje" whahhahahahahahaha Nic, waar ga je allemaal aan mee doen?
Ach dat komt wel goed, ik wil aan bijna alles mee doen .
Spetter
Geplaatst: 14-02-10 22:20
Ik ga wel vast oefenen voor dressuur, hahaha. Stel je voor ik bedenk me en ga een weekend later naar zeeland, haha. Maar moet eerst de sneeuw weg en Megan weer opnieuw alles leren ben ik bang (is net ingereden voor de kou begon)
Er is een camping met stacaravans vlakbij Maar moet je wel goed van te voren bespreken denk ik. Mochten mensen met tenten komen dan mag dat wat mij betrefd gewoon bij ons op het land, zelfe terrein waar het evenement georganiseerd wordt en de paarden staan
Dat weet ik niet eigenlijk En dat is meer ivm vergunningen e.d. Maar er is wel op pakweg 750m afstand een boerencamping ook nog We zitten in een toeristisch gebied
IndianaJones
Geplaatst: 14-02-10 22:56
oooooow 750 meter is prima!! Welke camping??? (ga direct googlen hihi)