M'n kleine dame (3 weken geleden) wordt al aardig dik

Sneeuwtink!

Kaylatje met een vriendin

Guuzel!

Ze zouden een leuk 2 span zijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ben immers maar 1.80m 

ik heb het ook geprobeerd maar pride wilde niet echt lopen 
                                                         Jayney schreef:christien- tirzah komt mij erg bekend voor komt zei van iemand van bokt vandaan...? dacht haar een keer gezien te hebben bij bokker aricia kan dat kloppen?

pridje schreef:Chantal die foto met die slee is echt leukik heb het ook geprobeerd maar pride wilde niet echt lopen

De vorige eigenaren zeiden dat hij bij hun wel eens voor de slee had gestaan maar verder is hij geloof ik niet betuigd. Is er ook het typje niet voor, is hij veel te onstuimig en ongedurig voor. T'is nogal een heertje, wil best overal van schrikken en de volgende dag zo braaf als het maar kan 
 Maar hij is best pittig en erg voorwaarts.
 Eigenlijk is het een gigantische vrijdoos maar je moet eerst haar vertrouwen hebben 

hebben jullie ook dat jullie tinkers eenkennig zijn?                                                         pridje schreef:ooo dat is echt tinkerseigenhebben jullie ook dat jullie tinkers eenkennig zijn?
 Of zijn staart te wassen 

FitzChivalry schreef:dat sleeen lijkt mij ook zo cool.. ik ben nu aan het rond kijken voor een wagen, en mijn stalbaas gaat hem beleren, hij heeft een berg ervaring, dus dat komt helemaal goed.
dan kan ik volgende winter ook sleeen..
Hebben jullie je tinkjes ook voor de wagen, of alleen onder de man??
Enneh.. ik stap ook op met een opstapje.. pablo is 1.47 of zo, maar ik vind het veel fijner..
 Ze zijn nu allebei onder het zadel 
 Mijn oude paard was 1.73 

Berdien schreef:Ik stap niet op met een opstapje, Jessie doet altijd net een pas opzij of naar voren als ik met een kruk of iets dergelijks aankom. Dus dan hobbel ik een kwartier met de kruk achter haar aan voor ik er maar gewoon op klim. Stom paard![]()
                                                         pridje schreef:ooo dat is echt tinkerseigenhebben jullie ook dat jullie tinkers eenkennig zijn?