[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:13

FOTOBOM!!!!!!

M'n kleine dame (3 weken geleden) wordt al aardig dik :=
Afbeelding

Sneeuwtink!
Afbeelding

Kaylatje met een vriendin
Afbeelding
Afbeelding

Guuzel!
Afbeelding
Afbeelding

Ze zouden een leuk 2 span zijn :))
Afbeelding
Afbeelding

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:15

Superleuk, je tinker voor een slee. Wil ik ooit ook nog wel doen.

@Berdien, hoe groot is Flynn eigenlijk? Volgens mij is ie ook al aardig aan de maat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:15

Lekker stel heb je toch :j

Thunderkids haal je er inderdaad zo uit, vind dat zo leuk!

Hij is ook helemaal niet groot :n ik ben immers maar 1.80m :')
Afbeelding

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:16

Chantal die foto met die slee is echt leuk ;) ik heb het ook geprobeerd maar pride wilde niet echt lopen :P

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:17

Jayney schreef:
christien- tirzah komt mij erg bekend voor komt zei van iemand van bokt vandaan...? dacht haar een keer gezien te hebben bij bokker aricia kan dat kloppen?

Ja dat klopt, daar heb ik haar dus vorig jaar gekocht.

Bedankt voor alle lieve complimentjes over Tirzah, ik zal ze aan haar doorgeven ;)
Bij mij op stal zijn ze geen tinkers gewend dus de meesten daar vinden dat ik maar een raar paard heb haha!

Grid ik vind jouw paardje ook echt heel mooi, vooral die manen... waaaauuuuw! Dat wil ik ook voor Tirzah ;)

Leuke foto's weer allemaal, dat vind ik toch een voordeel van de sneeuw; al die mooie plaatjes. Vooral met de slee achter je paard vind ik briljant! Wordt tijd dat ik daar ook eens mee ga oefenen!

James_bont, jouw boktnaam is geweldig :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:20

pridje schreef:
Chantal die foto met die slee is echt leuk ;) ik heb het ook geprobeerd maar pride wilde niet echt lopen :P

Guusje vond het maar raar dat ik er zo achter hing :')
Maar uiteindelijk deed hij het heel braaf :j De vorige eigenaren zeiden dat hij bij hun wel eens voor de slee had gestaan maar verder is hij geloof ik niet betuigd. Is er ook het typje niet voor, is hij veel te onstuimig en ongedurig voor. T'is nogal een heertje, wil best overal van schrikken en de volgende dag zo braaf als het maar kan :+ Maar hij is best pittig en erg voorwaarts.
Kayla is veeeel rustiger, die trekt zich nergens wat van aan en doet lekker haar eigen ding. Als we met die 2 op buitenrit gaan kan ik met Guus gewoon weggalloperen en Kayla blijft rustig stappen hoor, gaat ook niet lopen dribbelen enzo. Echt zo lekker koel. Alleen is ze in het land wat wantrouwig mar ze begint los te komen :j Eigenlijk is het een gigantische vrijdoos maar je moet eerst haar vertrouwen hebben :j

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 22:22

Mooie foto Berdien!
Ik ga nog even gezellig doen beneden en naar Cold Case kijken. En sjipjes :D eten
Tot morgen!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:22

ooo dat is echt tinkerseigen ;) hebben jullie ook dat jullie tinkers eenkennig zijn?

cp112

Melinde schreef:
dit is hem dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb ze even zichtbaar gezet :j
Die ene met die tong :')

Olikea

dat sleeen lijkt mij ook zo cool.. ik ben nu aan het rond kijken voor een wagen, en mijn stalbaas gaat hem beleren, hij heeft een berg ervaring, dus dat komt helemaal goed.

dan kan ik volgende winter ook sleeen..

Hebben jullie je tinkjes ook voor de wagen, of alleen onder de man??

Enneh.. ik stap ook op met een opstapje.. pablo is 1.47 of zo, maar ik vind het veel fijner..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:24

pridje schreef:
ooo dat is echt tinkerseigen ;) hebben jullie ook dat jullie tinkers eenkennig zijn?

Guus is ook echt heel eenennig. Hij trapt opzich best snel maar niet meer naar mij. Maar anderen hoeven bijv niet de bilkoorden van zijn deken dicht te doen := Of zijn staart te wassen :')

Kayla is niet zozeer eenkennig moet ik zeggen, kan ook zo iedereen erop zetten. Ze is alleen in het land heel apart. Maar ze is ook as ergens in juni 2009 ergens naar NL geïmporteerd en is in die tijd al zovaak verhuisd dat ik het haar niet kwalijk kan nemen. Maar het wordt al heel wat beter :j

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:25

ben weer terug uit de 10 cm sneeuw ongeveer haha

ja de thunderkindjes pak je er zo uit
Zoë is een baxer kindje dus ja thunder is de opa van Zoë :D
vooal kwa hoofd en oog uitdrukkig kies je ze er zo uit vindt ik

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:26

Hier nog iemand die een opstapje gebruikt haha, en Cros is 1.48 dus niet bijzonder groot (maar ja ik ben een smurfje van 1.65 haha). ;)

En die foto inderdaad met die tong, ge-wel-dig! haha

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:27

FitzChivalry schreef:
dat sleeen lijkt mij ook zo cool.. ik ben nu aan het rond kijken voor een wagen, en mijn stalbaas gaat hem beleren, hij heeft een berg ervaring, dus dat komt helemaal goed.

dan kan ik volgende winter ook sleeen..

Hebben jullie je tinkjes ook voor de wagen, of alleen onder de man??

Enneh.. ik stap ook op met een opstapje.. pablo is 1.47 of zo, maar ik vind het veel fijner..

Mijn Kayla gaat wel voor de wagen beleerd worden :j Ze zijn nu allebei onder het zadel :j
Guusje is tegen de 1.60 en kayla is... 1.52 ofzo. Beide niet echt ukkies maar ik vind dat juist fijn :j Mijn oude paard was 1.73 := :))

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:28

Pride heeft ook ooit voor de kar gelopen was niet echt een succes hij vind het niet heel leuk :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:28

Ik stap niet op met een opstapje, Jessie doet altijd net een pas opzij of naar voren als ik met een kruk of iets dergelijks aankom. Dus dan hobbel ik een kwartier met de kruk achter haar aan voor ik er maar gewoon op klim. Stom paard ^) :')

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:29

Ik zet hem gewoon met z'n gezicht in de hoek van de bak en dan stap ik pas op het krukje, anders banjert meneer er ook rustig vandoor haha.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:30

Berdien schreef:
Ik stap niet op met een opstapje, Jessie doet altijd net een pas opzij of naar voren als ik met een kruk of iets dergelijks aankom. Dus dan hobbel ik een kwartier met de kruk achter haar aan voor ik er maar gewoon op klim. Stom paard ^) :')

haha dat heb ik ook maar ik zet pride dan tegen de muur en dan blijft hi gelukkig netjes staan heb je dat ook welleens geprobeerd ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:30

Ik heb geen bak :+ _O-
Of een muur waar ik haar tegenaan kan planten. We hebben wel muren, maar als ik haar daar tegenaan zet dan wandelt ze alsnog gewoon weg. Karakter zullen we het maar noemen :')

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:31

hahaha.. ik zie dat meteen voor me Berdien :D ; dat je dat dan nog een kwartier volhoudt!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:32

Guusje is met dat soort dingen echt zooo netjes. Blijft altijd netjes helemaal stilstaan totdat ik zit en been geef. Hij heef tmeer van dat soort dingen, voetjes geven bijv, tik hemaan en hij houd hem altijd zelf in de lucht totdat ik zeg 'neer'
Hij neemt niks qua snoepjes aan van vreemden.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:33

christien- okay wat leuk erg mooie merrie die tirzah ;)

Melinde- steekt hij nou zijn tong uit naar die arme kleine shetlander }>

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:34

pridje schreef:

Deels wel en deels niet.

Aan de ene kant is Tirzah een echte aandachttrekker, ze vindt iedereen hartstikke leuk en interessant (vooral kinderen vindt ze fantastisch) en ze zeurt ook echt bij iedereen om eten.
Ik merk wel dat ze op mij iets enthousiaster reageert als ik haar roep, maar dat merk je eigenlijk alleen aan haar orenspel, want voor de rest komt ze op iedereen vrolijk af draven.

Aan de andere kant luistert ze naar niemand, alleen soms naar mij. Dat is wel echt prachtig om te zien, ze kent mijn stem uit duizenden (nu al, terwijl ik haar pas een maandje of 4 heb) en als ik haar een commando geef dat ze kent dan luistert ze direcht, terwijl anderen daar meestal voor moeten duwen en trekken.

Dus ik weet niet of ik dat eenkennig kan noemen...

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:34

oo haha ja dan word het moelijk om hem in de hoek van de bak te zetten las je geen bak hebt :P

en dat Kayla een beetje vreemd doet doordat ze zo vaak verhuisd is kan ik me heel goed voorstellen ;)

haha dakota ze zijn ook echt allemaal zo gek als een deur die tinkers :P