Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dobbel schreef:toch lees je ook heel andere verhalen hier op bokt over deze handelaar, ik zelf zou eerst de ruin rustig verkopen en dan verder kijken.
En ben toen met Chad aan de slag gegaan. Iemand uit de buurt nam me op sleeptouw en terwijl het me dun langs de benen liep nam zij me mee naar buiten langs groot verkeer, tracktoren en windmolens en het enige spannende wat Chad deed, ondanks zijn zeer jonge leeftijd, wat wiebelen met zijn oren en wat rillen.
en ben ik hem langzaam aan het opleiden tot een normaal paardje 
Mariska_28 schreef:Hoe lang heb je je ruin al te koop staan dan? Je klinkt nu net alsof hij al maanden te koop staat en je er maar niemand voor kunt vinden... En ik reageer hier echt niet omdat ik je Mena niet gun ofzo, maar om je hopelijk iets te helpen de boel te relativeren enzo.. Waarom nu toch opeens alles op stel en sprong? Moch Mena verkocht zijn voordat je een goed adres voor je mannetje gevonden hebt, zijn er nog genoeg andere mooie brave tinkers te koop.
Mocht je op dit soort reacties niet zitten te wachtten, ook goed dan verwijder ik me uit dit topic.. Maar wil je dus graag helpen, vergeet dat niet!

Ze heeft namelijk een vaginale verlamming en heb haar voor 120 euro laten opereren daar aan. Teuntje111 schreef:Bonita komt ook bij Jansen van den Hout vandaan, tenminste, daar heb ik haar gekocht. Bij Bonita zat ook zo een briefje als waar Cp112 het over heeft (waar ik ook nog op gewezen ben door Dirk), die man heeft haar een paar maanden gehad, voor ze naar JvdH ging en wilde ook contact met de neiuwe eigenaar om te weten hoe het met haar ging. Ik heb die man toen ook keuring netjes een belletje gegeven.
Ik heb trouwens positieve ervaringen met JvdH. Ik heb Bonita 6 weken op proef gehad en als ze afgekeurd zou worden, had ik haar binnen 6 maanden nog terug kunnen brengen en mijn volledige aankoopbedrag terug kunnen krijgen.. nu had ze met de klinische keuring wel een bemerking, maar dat was het me niet waard haar terug te brengenZe heeft namelijk een vaginale verlamming en heb haar voor 120 euro laten opereren daar aan.
De stallen zijn daar trouwens ruim, licht, schoon en supernetjes en ze hebben daar ook mooie faciliteiten voor de paarden. Ik heb zelf wel het idee gehad dat paarden daar wel prima staan, ze gaan daar prima met de paarden om.
Of je je ruin daarheen wil brengen is jouw eigen keuze, maar zou mezelf wel verdiepen of het een eerlijke ruil is op deze wijze. Als je ruin goede papieren heeft, dan kan het wel eens veel meer waard zijn als een jonge luxe onbeleerde tinkermerrie met goede papieren.
angeltjelieb schreef:sorry hoor.
maar ik zijk = zeik nergens over
goed lezen.
en de ruiters hebben me zelf vertelt dat er niet extreem veel mee gereden werd etc.
carl david was 1x gereden in die week ervoor.
buiten dat ik heb juist gezegt dat ik niks dan goede ervaringen heb met stal jvdh
hengstveulen schreef:Jongens, jullie kennen dat toch ook nog wel, je bent zoekende
en zie daar staat DE tinker die je hebben wil, dan kan de hele wereld zeggen van Pas op en Denk goed na, trouwens ik vind dat ze al goed nagedacht heeft, dan hoor je dat toch niet meer want je wilt alleen die ene! Volgens mij heeft de betreffende stal niet zo'n slechte naam bovendien wat al gezegd word, bij iedere stal zijn er goede en slechte ervaringen van mensen!
M_D_H schreef:weetje wat het is onley?
je begint het topic met het id om je ruin in te ruilen,
maar je weet het nog niet cker...
vervolgens besluit je na een paar dagen dat je zowiezo je ruin gaat verkopen,
en dat je dan gaat kijken naar een andere tinker...
dan kom je bij mena en ben je al zover dat je haar percee wilt hebben...
en nu moet je ruin koste wat kost nu meteen weg...
hoe weet je nou zo zeker dat dit het wordt...
als je je nog niet verder hebt verdiept in meerdere tinkers...
ik heb ook gezocht...
en werd uiteindelijk ook smoor verliefd op een tinker...
heb uiteindelijk besloten om toch verder te kijken...
en heb uiteindelijk een tinker gevonden die nog beter bij mij past...
ik heb het topic vanaf begin gevolgd, en weet dus ook wel dat je er goede reden voor hebt om zo'n beslissing te nemen.
ik zeg alleen dat je beter eerst verder kunt kijken, zodat je kunt vergelijken
en dan pas een beslising neemt