Ik kom Janet even succes wensen voor morgen! Toi toi toi!!
Ben naar de paardjes, adios!
Grit
Geplaatst: 19-11-09 20:33
Wat schattig die kopjes van Noa en Mohr uit het luikje Chantal . Ben je mooi klaar mee dat Bianca die foto op internet zet Bianca niet kunnen slapen en vanavond nachtdienst En een boos kijkende kotsende vriend
Cecile misschien een nieuw western zadel
Janet en Wilco een goede uitslag bij het GGD Rat in kippenhok, een vieze bruine nog wel Weer fanatiek aan het klussen en de auto Wilcoproof gemaakt En oma zit vol verhalen.
Mijn oma komt hier een straat verderop wonen. Tja, wat ik daarvan vind ...........
Puck wisselvallige dag, slecht geslapen en op het matje geroepen bij schoolbegeleider Maar wel een leuke stageplek , spannend, helemaal voor het echie! Ik denk ook dat je motivatie en energie weer opkomt als je zometeen voor de klas staat. Dan wil je het toch goed doen.
Dagmar een lange werkdag van ruim een uur
Maya, is 10 blz in een dag tijd langzaam genoeg
Ellen, goed gesprek en (hopelijk) een nog mooier salarisstrookje En ik zag de foto's van Hobje, Niamh en kids voorbij komen. En Niamhs buikje gezien , ze krijgt echt een bolle buik, maar geen hangbuik. Trea, de laatste foto van Hobje is zo mooi met de wind
Inge , beterschap! En Annique , lieve mams zorgt voor de thee
Baileys geen internet Subways
Grid einde en opening gemist, ik troost je, ik ook . Zat toen nog in Groningen, op een donker verlaten zandpad vol modder hopend dat ik niet vast kwam te zitten.
Berdien, wat een lekker dingske is Gitta!!
Eefje, botte naalden . Arme mensjes De spuiten worden toch kant en klaar geleverd??
Denise, fijne yogales!!
Puchje schreef:
Jeetje Grit, moest je gisteren helemaal naar Groningen???? Hoever rij je dan wel niet op een dag
Hangt af van de route. Gisteren was zo'n 650 kilometer. Maar heb ook wel eens route van maar 200 km.
Grit, de spuiten zijn wel kant en klaar, maar de vloeistof komt nog wel uit een flesje. Bij de gewone griepprik zit de vloeistof al in de spuit. We moeten dus eerst de vloeistof uit het flesje opzuigen en dan prikken.......
Grit
Geplaatst: 19-11-09 20:42
Pff, lijkt me niet fijn prikken. Gelukkig had ik gisteren een scherpe naald, heb er niks van gevoeld En ook geen rode plek of niks die bij de jaarlijkse grieprrik wel altijd heb.
Chanel_
Geplaatst: 19-11-09 20:52
Pff, lijkt ook niks een botte naald. Ben al niet zo op de prikken
Eevee, mooi filmpje zeg
Bianc, toch niet slapen
Trea, leuke foto's van Hobje en Niamh
Berdien, wat een schatje is het toch je hondje
Denise, naar Yoga les
Grit, brave Vince leuk is dat, dan weet je toch dat je doel is bereikt Mij maakt het niet uit dat de foto's worden geplaatst. Maar gelijk het commentaar erbij, dat vind ik vervelend
Resi_lover
Geplaatst: 19-11-09 20:57
Whaha, Puck, gewldige foto's van Basje
Heey, Sita Heb je al een merrieshetlander?
Niamh wordt dik Beeb groeit
Nigel steeds wat vrolijker
Bah, weer iemand doodgeschoten...
Heey, Arjan
Trea druk Gekke Niamh en Hobje
Whaha, Mich een kater, gelukkig pas om 10 uur beginnen Aaah, Bianca, die 2e foto Die koppies
Ieuw, Janet, een rat in t kippenhok
Grid de opening gemist
Whaha, Berdien, is Gitta ook helemaal "in love" met Varken, mambo wel hoor
Janet d'r auto gewassen Veel vieze auto zo te lezen omg, dat wordt nog wat met mijn roze Fiat 500tje
Inge gister koorts, gelukkig gaat het nu iets beter
Joyce
Annique nog steeds ziek, en niet naar stage en niet naar Pall
Berdien opzoek naar een huisgenootje
Trea, leuke foto's
Oma van Jaet een klein beetje dement Klinkt wel als een oma met humor
Mooi filmpje Eefje
Knappe Vince
Haha, Chant, nie zo aanstellen Naalden doen geen zeer
Zo Ik zit hier al een week met 2 zieke mensen in huis Mama en Broertje zijn ziek Gelukkig ben ik nóóit ziek, dus nu ook niet (Zal je net zien dat ik morgen doodziek ben )
heb vandaag gewerkt. vloer is opgemeten en we hebben hem besteld, hij wordt volgende week vrijdag gelegd. nog allerlei kleine spullen gehaald. pim en ik zijn alle twee dood moe, gewoon van de keuzes maken en op en neer gesjees. maar wel gelukkig
Lees nog steeds braaf mee hoor! Nog steeds via telefoon... Grrr... Wou even Janet succes wensen morgen! En ik ga weer, House kijken, dan Derek! Fijne avond allemaal!
nou het duffe konijn is weer ontwaakt, even naar de paarden doet zéker wonderen Puck Travis had zich nu alleen tussen het afscheidingsdraad en zijn eigen wei gewurmd, dus die stond op 1 bij 5 meter te paraderen maar beelf mooi rustig staan toen we aankwamen, hij wist precies dat we hem kwamen "bevrijden" lief beest
Grit in love met Vince lekker gewerkt met hem! En lange route gehad gister dus.. kom je ook eens bij mij in de buurt?
Denise weer lekker gerelaxed op Yoga!
Maartje moe maar lekker leuke dingen uitgezocht en de vloer besteld!
Janet succes morgen ik duim!
Zo nou ik ben er dus weer, mormels hooi gevoerd en nog even wezen kleppen met onze instructrice, ook al hebben we geen les meer, tis toch wel gezellig
grid
Geplaatst: 19-11-09 22:34
O wat een heerlijk einde van het oude topic heb genoten van alle foto's
en nu alweer op 9 van nieuwe en nooit gedacht dat we zo snel alweer op 11 zouden zitten weet t nog als dag van gister dat subtopic Tinkers en daarna ook deze HK begon
Annique nog ziek
Puck had volgende al gereserveerd en Nigel weer vrolijker maar ligt misschien ook aan eten
Best veel veulentjes in vooruitzicht volgend jaar Alleen Noa dus niet "it wasn't meant to be..."
Whaha die "lotto" foto van Bas
Niamh groeit al alle kanten op (krijgt zijtassen ) en gezellig ritje
Ik zit ook heel dicht bij Grit en dichtbij Puck
Trea
en Bianca weer beetje opgevrolijkt gelukkig
Cecile westernzadel passen
Janet en Wilco TBC vrij en longen ook oké! Ie bah vieze rat
Ah Berdien wat is ze toch schattig
Diverse auto's bestempeld als rijdende boerderij, stal of vuilnisbelt hier zijn we ook niet zo spits met de auto (gelukkig john ook niet )
Puck mag dinsdag naar stagegesprek
Janet deuren aan het schuren met gaten wat kogelgaten bleken te zijn da's toch wel apart zeg. Leuk dat oma zo opleefde en je hebt met rijke polderboer
Ah heerlijke Hobje en Niamh ritje foto's
Eefje botte naalden met enten
Grit rug vast en brave Vince en ook topic einde en begin gemist nog wel op zandpad
O ja Janet Ik Duim voor je morgen!!!
Loïs met zieken in huis maar zelf nog niet ziek (idd goden niet verzoeken )
Maartje en Pim gelukkig met huisje maar meteen ook moe
Dagmar gezellig gekletst
Hier gister dus pas laat weer thuis en toen niet meer op net maar lekker bankgehangen Op werk ook last van Vodafone gehad vanmorgen pas berichtje gekregen of ik naar Zwolle kon komen ipv Utrecht/ De Meern maaruh ging laatste tijd toch al via A50 en kwa tijd maakt t vaak niet veel uit en hoorde het nog op tijd dus en verder idd lekker rustig
en anderen en waar nodig
en nu ga ik ff douche alweer half 10
Laatst bijgewerkt door grid op 19-11-09 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Calypso2008
Geplaatst: 19-11-09 22:35
Wat leuk zeg! Zit nog niet heel lang op Bokt en heb soms wat meer tijd als anders maar nu heb ik even zitten genieten... Je begon met een mooie spreuk... mag ik er eentje toevoegen? "Vrienden brengen bij elkaar de mooie dingen naar boven waar lang niet iedereen hard genoeg naar zoekt..."
En dingen die mij hier bezig houden behalve mijn Tinkerjochie en KWPN Opaatje???
Hoop niet dat ik nu ergens zomaar inval wat niet de bedoeling is....