ik heb er zin in!!!!!!! wanneer komt ongeveer het uiteindelijke programma beschikbaar zodat we kunnen inschrijven?
MelanieB
Geplaatst: 16-12-09 23:28
Dankjeee, dat lijkt me super gaaf, zal Bon vast ook erg leuk vinden
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-09 23:30
silas schreef:
ik heb er zin in!!!!!!! wanneer komt ongeveer het uiteindelijke programma beschikbaar zodat we kunnen inschrijven?
Ik wil het eigenlijk dit jaar nog wel voor elkaar krijgen. Maar ik moet/mag een aantal nieuwe pagina's maken op de site. En ik weet de prijs van de stallen nog niet.
Met de drachtige verloofde gaat het super, lekker voorwaarts en fris. Buikje groeit aardig, kan alleen nog maar een springzadel op, haar eigen zadel zit niet niet meer zo lekker. Lisette voelt het veulen regelmatig bewegen.
Mijn oude paard komt trouwens ook weer dichterbij staan. Hij staat nu te ver weg om af en toe naar toe te gaan. Hij gaat nu naar Eemnes. stuk dichterbij voor ons.
Leuk! Evy is ook bij haar (10 weken stage). Wordt eigenlijk wel spannend of ze de geboorte mee kan maken. Ze moet niet 2 weken over tijd zijn. dan is Evy haar stage afgelopen.
Ja eef, had ik het wel een goed idee gevonden jouw scooter over te nemen, sloop je 'm. ttsss..
Ik ben echt benieuwd naar veulentje! Misschien word Bon ook wel gedekt volgend jaar, wie weet. Twijfel nog hevig. Ben toch een jaar weg. Maarja, we'll see.