nee sorry gilbey je doet inderdaad niet mee heb je verwisseld met een ander de 2 paarden namen lijken erg op elkaar
Soms verwisseld met de naam Gilbert? Dat is net als met foto's dat Diablo en Gilbey met de aftekening zo lekker op elkaar lijken, als je dan snel langs de foto's kijkt denk je van "dat had ik toch niet aan?" en dan blijkt het die van jou te zijn
Snowgirl38
Geplaatst: 19-08-10 17:14
Er staan geen tijden in het boekje hoe laat je moet starten er staat alleen een deelnemers lijst in, starttijden komen op de site te staan. Tijden van de keuringen komen in het boekje van de stamboeken. Dit is wat ik heb gehoord en heb gelezen in het boekje.
Ik heb er helemaal zin in en ben het hele weekend aanwezig. Enya is ook een weekendje uit want die gaat er vrijdag avond al heen
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-10 18:16
De programmaboekjes zijn inderdaad naar alle deelnemers verstuurd. Er staat een deelnemerslijst in. Dus met alle deelnemers die aan dat onderdeel mee doen. Als je al eerste in die deelnemerslijst staat, wil dit niet zeggen dat je ook als eerste moet starten. Aan de startlijst wordt de laatste hand gelegd en zal over enkele dagen online komen.
@ Wenk; Heb je geen boekje ontvangen?? Dat is vreemd. Want er is wel een verstuurd.
Jep, dat is verplicht als je via de KNHS start. De organiserende vereniging moet dan ook een aparte rubriek daarvoor uitschrijven (met een eigen prijzenschaal dus). Daarnaast zijn de starttarieven voor pony's anders (lager) dan die voor paarden. De KNHS stimuleert het organiseren van wedstrijden voor pony's dus niet aangezien de kosten vaak hoger zijn (geringe deelname) dan de opbrengsten.
starjo
Geplaatst: 20-08-10 12:57
@ Cannie, Krijg ik ook nog een boekje?? Ik doe dan wel niet mee maar vind een boekje wel leuk, heb tenslotte ook gesponserd, met een advertentie van Bing als het goed is
@ Starjo heb je weekblad Delta al gezien??????????? Daar staat je stoere vent ook in met een mooie foto.
Ne joh die heb ik volgens mij nog niet , ga ff kijken
Snowgirl38
Geplaatst: 20-08-10 16:51
Anders bewaar ik hem wel voor je.
starjo
Geplaatst: 20-08-10 16:57
Snowgirl38 schreef:
Anders bewaar ik hem wel voor je.
Is goed graag, ik heb net gekeken maar hier staat het er niet in. Wij hebben editie spijkenisse ,bernisse en jullie??
Snowgirl38
Geplaatst: 20-08-10 17:02
Wij hebben de editie Hellevoetsluis, Brielle, Westvoorne en Rozenburg dus ik zal hem wel bewaren .
Tinka
Geplaatst: 21-08-10 08:26
Ik zou heel graag willen komen kijken, maar kan zelf niet auto rijden (heb wel een auto). Ik heb nl. mijn heup gebroken. Is er hier iemand met wie ik mee kan rijden? Ik woon in Herkingen/Dirksland, 20 minuutjes rijden onder Rockanje. Als er nog iemand een slaapplaats zoekt voor zichzelf of voor je paard, dat kan bij mij, plek zat.